موفقیت «انتقام‌ جویان جنگ ابدیت» بقای این سری فیلم‌ را تضمین کرد

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
انتقام جویان ادامه خواهد داشت

با موفقیت فوق‌العاده فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت در گیشه بنظر می‌رسد بعد از ساخت «انتقام‌جویان ۴» همچنان قرار است این فرانشیز به بقای خودش ادامه بدهد و دنباله‌های دیگری هم روی آن ساخته شود. سال ۲۰۱۹ بالاخره ما در مورد داستان «انتقام‌جویان» به نتیجه خواهیم رسید. در حال حاضر فیلم انتقام جویان ۳ روی پرده است. اما این سوال باقی می‌ماند که بعد از ساخته شدن «انتقام‌جویان ۴» چه بر سر این سری فیلم‌ها خواهد آمد؟مارول در این حد از خط داستانی پروژه آینده «انتقام‌جویان» پرده برداشته که قطعا با برخی از این ابرقهرمان‌ها خداحافظی خواهیم کرد و سرنوشت آنها در فیلمی که سال ۲۰۱۹ روی پرده سینماها می‌رود، مشخص خواهد شد اما خوشبختانه این فرانشیز ادامه پیدا می‌کند.

این خبر را باب ایگر مدیرعامل دیزنی اعلام کرده است. او در بیانیه‌اش گفته: «با توجه به محبوبیت «انتقام‌جویان» و میزان اقبال کاراکترها و استقبال مردم از آنها فکر می‌کنم مخاطبان می‌خواهند که این سری فیلم‌ها ادامه پیدا کند.» البته درست مثل خود کمیک‌بوک‌ها سیاهه کاراکترها در طول زمان تغییر می‌کند. درنتیجه ممکن است خیلی از شخصیت‌های جهان سینمایی مارول در فیلم‌های آینده «انتقام‌جویان» حضور نداشته باشند اما این امر لزوما به معنای پایان این فرانشیز نخواهد بود. به هر حال باید در نظر گرفت که این سری فیلم‌ها برای سازندگانش و گیشه سینماها منفعت زیادی داشته‌اند.

همزمان بنظر می‌رسد که ایگر علاقمند است یک فرانشیز جدید را به راه بیاندازد که البته ربطی به «انتقام‌جویان» ندارد: «ما با تیم مارول ملاقات‌هایی داشته‌ایم و طرح‌هایی درباره فیلم‌هایی از مارول داده‌ایم که برای دهه بعد تماشاگران این سری فیلم‌ها را راضی نگهدارد. تصور می‌کنم فرصت‌مان را برای یک فرانشیز جدید بعد از «انتقام جویان»(اونجرز) امتحان کنیم اما باز هم معنایش این نیست که این پایان راه «انتقام‌جویان» خواهد بود.»

کلید ساخت سری فیلم ابرقهرمانی انتقام‌ جویان از زمان موفقیت فیلم مرد آهنی خورده شد. بعد سیر این موفقیت با فیلم کاپیتان آمریکا تکرار شد.

دیزنی در حال پروسه‌ای را طی می‌کند تا مالکیت کمپانی فاکس را هم برعهده بگیرد. طرحی که اگر موفقیت‌آمیز باشد ما «ایکس من(مردان ایکس)»، «چهار شگفت‌انگیز» و «ددپول» هم بخشی از جهان شخصیت‌های سینمایی مارول می‌شود. تا سال آینده باید صبر کنیم تا مارول برنامه‌هایش را در مورد فاز چهارم شخصیت‌های سینمایی مارول اعلام کند.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه