فروشگاه اینترنتی آمازون بازی می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت بزرگ آمازون، چند سال پیش بود که خبر داد می‌خواهد به‌طور جدی، به ساخت بازی روی بیاورد. در حالی که این شرکت، تا به امروزی یکی دو بازی موبایل به کمک استودیوهای بازی‌سازی مختلف ساخته بود، اولین بازی‌های آمازون دیروز رونمایی شدند. آمازون از سه بازی بزرگ رونمایی کرده است؛ بازی‌هایی که از نظر کیفیت، در سطح و اندازه‌ی بازی‌های کنسول و کامپیوتر هستند.

سه بازی جدید آمازون، Breakaway، Crucible و New World نام گرفته‌اند و هر کدام، روند و سبک جداگانه‌ای دارند. برای مثال، بازی Breakaway یک بازی اکشن چندنفره‌ی آنلاین است و بازی‌کننده‌ها در آن، در نقش قهرمان‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

breakaway-2

بازی Breakaway با سرویس استریم آنلاین آمازون یعنی Twitch همخوانی کامل دارد؛ طوری که با بازی کردن Breakaway یا حتی مشاهده‌ی مسابقات در Twitch، می‌توان امتیازهایی به اسم Stream+ دریافت کرد. با اینکه آمازون اطلاعات بیشتری از Stream+ ارایه نداده، اما گفته فعلا گفته که می‌توان با استفاده از این واحد پولی، روی مسابقات شرط بست.

می‌توانید در ادامه، تریلر رونمایی بازی Breakaway را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی بعدی آمازون، Crucible نام دارد. در این بازی، شخصیت خودتان را با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف، شخصی‌سازی می‌کنید. بازی Crucible یک تیراندازی سوم‌شخص تیمی است. این بازی هم مثل Breakaway، با سرویس Twitch همخوانی کامل خواهد داشت.

نکته‌ی جالب درباره‌ی Crucible، سیستم جدیدی است که به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد وسط مسابقات به تیم‌شان خیانت کنند و به تیم مقابل بپیوندند.

می‌توانید تریلر Crucible را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی بعدی، بسیار بزرگ‌تر از دو بازی دیگر است. بازی New World یک نقش‌آفرینی آنلاین کلان است که در قرن هفدهم امریکا اتفاق می‌افتد. بازی‌کننده‌ها می‌توانند به کمک یکدیگر یا تنهایی، به ساخت تمدن‌های بیشتر کمک کنند. آمازون می‌گوید که دنیای بازی، در طول زمان و در طول روز، فرق می‌کند.

new-world

می‌توانید در ادامه، تریلر New World را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌

شرکت بازی‌سازی Amazon Game Studios تهیه‌کننده‌ی هر سه بازی است. این بازی‌ها قرار است فعلا فقط برای کامپیوتر عرضه شوند و تاریخ عرضه‌ی مشخصی هم ندارند.

منبع: VG247

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرخ کاردان

    دیجیکالا هم دیگه باید به فکر ساخت بازی باشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه