فروش آیفون X کاهش خواهد یافت

۱۹ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 10

بعضی از تحلیل‌گران نزدیک به شرکت اپل پیش از این از رشد تقاضا برای آیفون X خبر داده بودند اما ظاهرا این اطلاعات با گزارش‌ها و اطلاعاتی که از طرف افراد نزدیک به چرخه تامین اپل به گوش می‌رسد هم‌خوانی ندارند.

ظاهرا طبق اطلاعات جدید در شرایطی که اولین گروه از خریداران آیفون‌های X شان را خریده‌اند حال تقاضا برای خرید این گوشی کمتر شده است.

به این ترتیب پیش‌بینی شده است که با توجه به کاهش تقاضا اپل هم عرضه آیفون X را برای اولین فصل مالی سال ۲۰۱۸ کاهش بدهد. برای نمونه بد نیست بدانید اپل در ماه میلادی نوامبر میزان سفارش مواد اولیه خود را برای تولید آیفون X در حدود ۳۰ درصد کاهش داده است.

درآمد تامین‌کننده‌های اپل هم نسبت به ماه قبل افزایش نداشته یا کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده شاهد کاهش بیشتری هم باشیم.

پیش‌بینی شده که عرضه آیفون X در ماه‌های ژانویه و فوریه سال ۲۰۱۸ در حدود ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ باقی بماند اما در ماه مارس شاهد یک کاهش قابل‌توجه در عرضه این مدل باشیم.

برخی از تحلیل‌گران معتقدند کاربران ترجیح می‌دهند زمانی از یک آیفون با طراحی جدید استفاده کنند که قیمت آن تا حدی معقول‌تر باشد به این ترتیب در حال حاضر بعضی از کاربران تمایل زیادی به خرید این مدل نشان نمی‌دهند.

منبع: GSMArena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Keiser

    این ۱۵ میلیون نفری که iPhone X خریدن، اینا از پولدار های دنیا هستن و تعدادشون خیلی زیاد نیست. فروش iPhone X کم خواهد شد چون قیمتش زیاد و انتقاد منفی هم زیاد داره.

  2. Avatar سهیل

    آرزو بر جوانان فن بوی سامسونگ عیب نیست! آقای دلخموش!!!
    زهی خیال باطل بشینیدو ببینید فروش ۸۰ میلیون واحدی آیفون X رو….. 😉
    فعلا که فقط چنتا رکورد مونده تو فروش بزنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه