فروش انحصاری پرینترهای کانن در دیجی‌کالا با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف!

۳ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فروش انحصاری پرینترهای کانن در دیجی‌کالا با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف!

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، پرینترهای کانن پیکسما G2400 و کانن پیکسما G1400 را به صورت انحصاری و با تخفیف ویژه‌ی ۱۰۰ هزار تومانی می‌فروشد! بعلاوه با خرید هرکدام از این پرینترها، یک ووچر تخفیف ۲۰ هزارتومانی خرید کارتریج هدیه می‌گیرید.

نمی‌توان انکار کرد که چاپ عکس قطعاً یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات علاقمندان به دنیای تصویر و عکاسی است. کانن از مشهورترین برندهای سازنده‌ی پرینترهای جوهر افشان چاپ عکس به حساب می‌آید. حالا کانن به مدت دو هفته، دو مدل از پرینترهای جوهر افشان مخصوص چاپ عکس خود را به صورت انحصاری فقط در دیجی‌کالا می‌فروشد.

پیکسما G2400؛ حرفه‌ای و چند کاره

پرینتر کانن پیکسما G2400

کانن پیکسما G2400 یک پرینتر مخصوص چاپ عکس چند کاره است.

کانن پیکسما G2400 یک پرینتر جوهرافشان چند کاره‌ و مخصوص چاپ عکس است. این پرینتر با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف،‌ به قیمت فقط ۴۴۹ هزار تومان در دیجی‌کالا فروخته می‌شود. هرچند این پرینتر قیمت خیلی مناسبی دارد، ولی از چهار مخزن رنگ Black، Cyan، Magenta و Yellow بهره می‌برد و می‌تواند عکس‌هایی در رزولوشن ۴۸۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل چاپ کند! این پرینتر علاوه بر چاپ عکس، می‌تواند با دقت خیلی زیاد عکس‌ها و البته اسناد شما را اسکن و کپی کند. اگر به دنبال یک پرینتر چاپ عکس چند کاره و خیلی با کیفیت هستید و البته قصد ندارید هزینه‌ی خیلی زیادی بپردازید، G2400 گزینه‌ی ایده‌آل شماست.

خرید پرینتر کانن پیکسما G2400 از دیجی‌کالا

پیکسما G1400؛ مقرون به صرفه و با کیفیت

کانن پیکسما G1400

کانن پیکسما G1400 یک پرینتر مخصوص چاپ عکس تک کاره است.

کانن پیکسما G1400 به معنای واقعی یک پرینتر چاپ عکس مقرون به صرفه است. این پرینتر با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف، به قیمت فقط ۳۴۹ هزار تومان در دیجی‌کالا فروخته می‌شود. این پرینتر از سه مخزن رنگ Cyan، Magenta و Yellow بهره می‌برد و می‌تواند عکس‌های شما را با رزولوشن بسیار عالی ۴۸۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل چاپ کند. این پرینتر برخلاف G2400 تک کاره است و به طور تخصصی فقط چاپ عکس و دیگر اسناد شما را انجام می‌دهد. اگر به دنبال مقرون به صرفه‌ترین پرینتر چاپ عکس بازار هستید (البته با احتساب تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی)، G1400 گزینه‌ای مناسب برای شما است.

خرید پرینتر کانن پیکسما G1400 از دیجی‌کالا

هزینه‌ی پایین نگهداری

مهم‌ترین ویژگی که این پرینترها را نسبت به بسیاری از دیگر محصولات هم رده متمایز می‌کند، هزینه‌های پایین نگهداری، به دلیل مجهز بودن آن‌ها به سیستم مخزن جوهر است. این یعنی بعد از اتمام جوهر نیازی به تعویض کارتریج ندارید و به ‌راحتی و در خانه می‌توانید مخزن جوهر را پر کنید. چاپ بدون حاشیه، کیفیت بالای چاپ تصاویر و متن‌های شفاف در کنار سرعت زیاد آن‌ها، همگی از قابلیت‌های این پرینترها محسوب می‌شوند.

قبل از خرید، این پرینترها را تست کنید!

کانن با همکاری دیجی‌کالا در مرکز خرید ارگ تهران برای معرفی این پرینترها غرفه‌ای برپا کرده است. این روزها شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به غرفه‌ی کانن و دیجی‌کالا سر بزنید و از کیفیت چاپ و عملکرد این پرینترها مطمئن شوید.

فرصت خرید ویژه‌ی پرینترهای کانن را ازدست ندهید

این دو مدل پرینتر کانن به مدت دو هفته، با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به فروش می‌رسند. بعلاوه با خرید هرکدام از این پرینترها، یک ووچر ۲۰ هزارتومانی خرید کارتریج هدیه می‌گیرید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شهاب

    پرینتر پایینی هم که تو عکس ۴ تا مخزن رنگ داره ، ولی تو توضیحات ۳رنگ گفته شده و رنگ مشکی نیست!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه