فروش ایکس‌باکس وان ۱۰ برابر شده است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در پی عرضه‌ی مدل اسلیم کنسول ایکس‌باکس وان، فروش کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در انگلستان به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. مایکروسافت دو مدل ۵۰۰ گیگابایتی و یک ترابایتی کنسول Xbox One S را در انگلستان عرضه کرده و در مقایسه با هفته‌ی قبل از آن، شاهد افزایش فروش ۹۸۹ درصدی بوده است.

تخمین زده می‌شود فروش بالای کنسول ایکس‌باکس وان، به عرضه‌ی مدل اسلیم پلی‌استیشن۴ هم بی‌ربط نباشد.

۷۱ درصد بازار سخت‌افزار بازی در هفته‌ی منتهی به ۲۴ام سپتامبر، متعلق به کنسول ایکس‌باکس وان بوده است. این مقدار در مقایسه با همین مدت زمان در سال گذشته، ۷۶ درصد بیشتر است.

XboxOneS1

تخمین زده می‌شود فروش بالای کنسول ایکس‌باکس وان، به عرضه‌ی مدل اسلیم پلی‌استیشن۴ هم بی‌ربط نباشد. در حالی که سونی مدل باریک کنسول‌اش را عرضه کرده، فقط توانسته است ۱۹ درصد از سهم بازار سخت‌افزار را به دست داشته باشد؛ طوری که فروش پلی‌استیشن۴ در مقایسه با سال گذشته، ۶۶ درصد کمتر شده است. البته در مقایسه با هفته‌ی گذشته، پلی‌استیشن۴ فروش‌اش ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

این احتمال وجود دارد که مشتریان پلی‌استیشن۴، برای خرید مدل ارتقا یافته‌ی این کنسول یعنی PlayStation 4 Pro، می‌خواهند تا ماه نوامبر صبر کنند.

مایکروسافت در ابتدا مدلی دو ترابایتی از کنسول Xbox One S را عرضه کرده بود، اما این مدل دو ترابایتی دیگر عرضه نمی‌شود و جای‌اش را به دو مدل یک ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی داده است.

منبع: MCV

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. ناشناس

    رعیس بزرگ کنسول های بازی . پلی استیشن هستش . پس دلتونو خوش نکنید . پلی استیشن همیشه از ایکس باکس موفق تر بوده . هر کسی موافق . لایک و جواب بده . زنده باد پلی استیشن . من الان یک میلیون و هشت صد هزار تومان دارم . و ۱۰۰ در ۱۰۰ پلی استیشن ۴ پرو میگیرم . شاید پولم براش زیاد کافی نیست . چون دو میلیون و صد هستش . ولی اما بقیه پول رو بابام میده . پلی استیشن ۴ پرو . زنده باد

  2. محمد قاسمی

    همه منتظر ps4 pro نشستن

    1. علی

      جمع نبند منم وان میخرم

  3. Next is Now

    من خودم میخواستم PS4 رو بخرم ولی با اومدن Xbox One S منصرف شدم

  4. علي

    در این صورت فروش کنسول ایکس‌باکس وان ۱۰ برابر شده نه ۱۰۰۰ برابر!

    1. دم شما گرم. فقط دو تا صفر بیشتر از زیر دستمون در رفته بود.

  5. مهدی

    ۱۰۰۰ درصد بیشتر شده نه ۱۰۰۰ برابر
    به بیانی ۱۱ برابر شده فروشش.نه ۱۰۰۰ برابر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه