فروش ایکس‌باکس وان پس از ماه‌ها از پلی‌استیشن ۴ بیشتر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت نسبت به کنسول پلی‌استیشن ۴ فروش پایین‌تری داشته است. تلاش‌های این شرکت برای بهبود شرایط هم چندان تاثیرگذار نبوده؛ اما به نظر می‌رسد که کاهش قیمت‌های اخیر این کنسول که از قبل از نمایشگاه E3 امسال صورت گرفته بود، روی فروش ایکس‌باکس وان تاثیر زیادی داشت و باعث شده که فروش آن از پلی‌استیشن ۴ در آمریکا بیشتر شود.

براساس آمار منتشر از طرف سازمان NPD‌ فروش کنسول ایکس‌باکس وان در ماه جولای ( اواسط خرداد تا اواسط تیر) از کنسول پلی‌استیشن ۴ بیشتر شده است. لازم به ذکر است که از زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی، ایکس‌باکس وان تنها در چند بازه‌ی زمانی مختلف توانسته بود فروش پلی‌استیشن ۴ را پشت‌سر بگذارد. این کنسول در اکتبر سال گذشته همزمان با عرضه‌ی بازی Halo 5 هم توانسته بود بیشتر از کنسول شرکت سونی فروش داشته باشد. همچنین مایکروسافت در دسامبر سال گذشته هم گفته بود که ایکس‌باکس وان بهترین آمار فروش خودش از زمان عرضه را داشته است.

مایکروسافت در بیانیه‌ی رسمی خودش گفته که براساس آمار سازمان NPD میزان ساعت‌های بازی کردن با کنسول ایکس‌باکس وان ۱۸درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است و این میزان به ۱.۵۵ میلیارد ساعت رسیده است.

به نظر می‌رسد که استقبال از کنسول ایکس‌باکس وان در چند ماه اخیر بسیار زیاد بوده است. تمام موجودی‌های ایکس‌باکس وان اسلیم که تنها چند هفته است که راهی بازار شده، به پایان رسیده و مایکروسافت از این اتفاق خوشحال است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که آمار سازمان NPD هفته‌ آینده به شکل رسمی منتشر می‌شود و امیدواریم آمار و ارقام بیشتری دربار‌ه‌ی این موضوع منتشر شود.

منبع:‌ GameSpot

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    Just ps4

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه