فروش بسته‌های چندتایی فیلم فوجی‌فیلم متوقف می‌شود

۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه کمتر کسی را می‌بینید که برای دوربین عکاسی فیلم می‌خرد؛ دوربین‌ها اکثرا دیجیتال شده‌اند و حتی عکاس‌های حرفه‌ای هم از دوربین‌های دیجیتال برای عکس‌برداری استفاده می‌کنند. با این حال، مثل خیلی از کارگردانانی که علاقه‌ای به ضبط فیلم دیجیتال ندارند و افرادی که هنوز هم صفحه می‌خرند، کسانی هستند که به نظرشان، پروسه‌ی ظهور یک عکس هنوز هم لذت‌بخش است و هنر محسوب می‌شود.

این موضوع قبل از هر چیز قرار است قیمت فیلم‌های فوجی‌فیلم را بالا ببرد.

با این حال، اگر از فیلم‌های عکاسی «فوجی‌فیلم» استفاده می‌کرده‌اید، خبر بدی برای‌تان داریم. این شرکت ژاپنی گفته است که می‌خواهد فروش پک‌های چندتایی فیلم‌اش را متوقف کند. البته فقط پک‌های چندتایی؛ یعنی فیلم‌ها هنوز هم به صورت جداگانه به فروش خواهند رسید.

FujiFilmPack=1

این موضوع قبل از هر چیز قرار است قیمت فیلم‌های فوجی‌فیلم را بالا ببرد. خرید فیلم‌ها به صورت جداگانه در مقایسه با خرید بسته‌های چندتایی، گران‌تر در می‌آید. شرکت فوجی‌فیلم با این حرکت، قیمت فیلم‌های‌اش را بالا برده است. همین موضوع هم در نهایت ممکن است باعث شود محبوبیت فیلم‌ها پایین بیایند، فروش آن‌ها کم و در نهایت به توقف کلی تولید آن‌ها منجر شود.

واقعا نمی‌دانیم آیا فوجی‌فیلم چنین قصدی دارد یا نه، اما اگر هنوز هم روی فیلم عکس می‌گیرید، شاید دل‌تان بخواهد تعداد زیادی بسته‌ی فیلم خریداری کنید و به کنار بگذارید.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه