فروش بند المپیکی Apple Watch در برزیل

۲ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

المپیک نزدیک است و هرروز از این‌ور و آن‌ور می‌شنویم که دستگاه‌ها و ابزارهای جدیدی مرتبط با این رویداد جهانی معرفی می‌شوند. شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی می‌خواهند به بهانه‌ی المپیک ریودوژانیرو حسابی خودشان را توی دل مشتریان جا کنند. بعد از این‌که خواندیم و دیدیم سامسونگ نسخه‌ی المپیکی گلکسی S7 Edge را معرفی کرده، اپل هم تصمیم گرفته دست‌ خالی به استقبال المپیک نرود.

این بندها با طرحی از پرچم کشورها ارایه شده‌اند اما فقط از یک اپل‌استور در برزیل قابل‌خریداری هستند.

چیزی که اپل برای المپیک ۲۰۱۶ آماده کرده، تعداد محدودی بند المپیکی برای ساعت‌های هوشمندش یا همان Apple Watch است. این بندها با طرحی از پرچم کشورها ارایه شده‌اند. تصویری که در زیر می‌بینید، از صفحه‌ی توییتر تریوون برومل (Trayvon Bromell) قهرمان دو و میدانی آمریکایی برداشته شده. او که روی مچش ساعت هوشمند اپل را با بند مخصوص پرچم ایالات متحده آمریکا بسته، در توضیح عکسش نوشته: پیش به‌سوی ریو!

Cn6WZMSVUAEpnCT

این بند المپیکی البته محدود به یک طرح از پرچم آمریکا نیست و در حال حاضر پرچم کشورهای دیگری مثل آلمان، ژاپن، برزیل، ایتالیا و .. را هم در میان طرح‌های این بند می‌بینیم. اما قسمت عجیب ماجرا این است که این بندها فقط از یک محل یعنی یک اپل‌استور در برزیل قابل‌خریداری هستند. هریک از این بندها قیمتی حدود ۹۱ تا ۱۰۰ دلار دارند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فیکه

    اگه برای ایران فقط همون سه رنگ باشه، میخرم خخخخخ

  2. Avatar Mac Klaus

    ایده جالبی برای هوادارانه ………..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه