نقدهای منفی بتمن در مقابل سوپرمن مانع از فروش خوب آن نشد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سه روزی است که از اکران فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» می‌گذرد؛ در حالی که منتقدان اصلا این فیلم را تحویل نگرفته‌اند و حسابی آن را کوبیده‌اند، بتمن در مقابل سوپرمن توانسته است فروش بسیار خوبی داشته باشد.

عوامل سازنده‌ی فیلم گفته‌اند که آن را برای طرفداران کمیک‌ها ساخته‌اند، نه منتقدان.

بتمن در مقابل سوپرمن که دنباله‌ای مستقیم برای فیلم «مردی از فولاد» (Man of Steel) است، توانسته در روز اول اکران‌اش در ایالات متحده، ۲۷.۷ میلیون دلار بفروشد. این مقدار فروش برای اکران شب قبل از عید پاک یک رکورد محسوب می‌شود. فیلم Furious 7 دقیقا سال گذشته در همین روز اکران شد و فروشی ۱۵.۸ میلیون دلاری داشت.

البته فروش روز اول بتمن در مقابل سوپرمن، حتی نزدیک به رکورد روز اول اکران در باکس‌آفیس نیست. این رکورد در حال حاضر به دست قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان است. فیلم Star Wars: The Force Awakens در روز اول اکران‌اش ۵۷ میلیون دلار در ایالات متحده فروش داشت.

طبق گزارش‌های منتشر شده، فیلم بتمن در مقابل سوپر هم‌چنین در روز دوم اکران‌اش، فروشی ۸۲ میلیون دلاری در امریکای شمالی داشته است. این رقم هم‌چنین در مقایسه با Furious 7 کمی بیشتر است. قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های سریع و خشن که زمان اکرانی دقیقا شبیه به بتمن در مقابل سوپرمن داشت، در روز دوم اکران‌اش ۶۷.۴ میلیون دلار فروخته بود.

Baffleck-Zack-Snyder---Batman-v-Superman

زک اسنایدر و بن افلک

استودیوی فیلم‌سازی برادران وارنر، تهیه‌کننده‌ی فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice)، امیدوار است تا این فیلم بتواند در اولین آخر هفته‌ی خود در باکس‌آفیس، فروشی بیشتر از قسمت آخر فیلم «هری پاتر» داشته باشد. «هری پاتر و یادگران مرگ – قسمت دوم» موفق‌ترین اکران هفته‌ی اول را در بین فیلم‌های استودیوی برادران وارنر داشته است.

«زک اسنایدر»، کارگردان فیلم بتمن در مقابل سوپرمن، به نقدهای منفی فیلم پاسخ داده است. اسنایدر به همراه تمام بازیگران اصلی فیلم، روی این موضوع تاکید کرده‌اند که فیلم را برای منتقدان نساخته‌اند؛ بلکه فیلم قرار است داستان و صحنه‌هایی برای طرفداران کمیک‌ها داشته باشد.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    فیلم معظم و موفق و خوش ساخت بتمن ورسز سوپرمن ( با تشکر از زک اسنایدر و کارگردانی فوق العاده اش )
    و حتی ضعیفترین فیلم تاریخ DC یعنی” گرین لنترن” رو هیچوقت و هیچوقت با فیلمای بچه گانه و سطحیه مارول مقایسه نکنید دوستن…
    با سپاس

  2. Avatar عباس

    دقیقا متوجه نمیشم
    بتمن در مقابل سوپر من سوپر من در مقابل مردعنکبوتی مردعنکبوتی در مقابل مرد آهنی مرد آهنی در مقابل بت من بت من در مقابل مردعنکبوتی
    قضیه چیه؟
    داستان بتمن و ژوکر را مد نظر بگیرید چقدر عمیق بود و حتی صحنه های اکشن و … هم داشت تا همه کیفشو ببرن
    حالا یابد این شخصیتا این قدر بازیچه بشه و پایین آورده بشه که فقط صرفا فیلم بسازن برای فروش همین ؟ یه عده هم عاشق بزن بزن!!!!

  3. Avatar امیر

    این فیلم اصلا قابل مقایسه با فیلم captain america:civil war نیست.
    حالا باید صبر کنیم تا فیلم captain america رکوردها رو جابجا کنه.

    1. Avatar JEFRiUM

      این فیلم رکورد شکن خواهد شد.
      بهتر از تمامی ساخته های دنیای مارول

  4. Avatar ميثاق

    این فیلم بزرگترین ضربه رو از کارگردانی خورد ! بدون شک اگه یکی مثل نولان بود فیلمی در میاورد که منتقدا رو هم راضی نگه داره. ضمنا الان همه ی تماشاگرا خودشون یه پا منتقد هستن. خودم خیلی منتظر فیلم بودم ولی با امتیازی که روتن توماتوز داده که اگه اشتباه نکنم ۳۰ % بود دیگه طرف فیلم هم نمیرم حتی !

    1. Avatar سروش

      هرچند که شخصاً از کارگردانی زک اسنایدر دل خوشی ندارم ، اما قطعا میتونم بگم ساخت این فیلم بدست نولان هم نمیتونست زیاد جالب باشه ، نولان کارگردان واقعیت گرا هست و تا جایی که امکان داره عوامل دور از واقعیت رو از داستان حذف میکنه تا داستان واقعی بشه ، مثلا شخصیت Bane در نسخه قبلی فیلم بتمن اصلا شباهتی به کمیک بوک ها نداشت. و همینطور سبک فیلم های نولان بیشتر از داشتن اکشن های نفس گیر ، دیالوگ های عمیق و پر معنا داره ، دقیقاً چیزی که طرفدارای کمیک بوک برعکسش رو بیشتر دوست دارند.

      با دیدن تریلرهای فیلم ، یک چیز خیلی نگرانم کرد ، شخصیت lex Luther اصلا جالب ساخته نشده بود و حالا که نقدهارو میخونم متوجه میشم ظاهرا همین شخصیت و البته شخصیت Dooms Day پاشنه آشیل فیلم بودند.
      به هرحال اگر از روی تریلرها و بدون دیدن فیلم بخوام قضاوت کلی انجام بدم ، نتیجه این خواهد بود که شخصیت بتمن و صحنه های اکشن مرتبط به بتمن بسیار نفسگیر تر از بتمن نولان بود و شباهت بیشتری به کمیک بوک و گیم های بتمن داشت ، شخصیت سوپرمن هم به نظر میومد خوب کار شده و تقابل فکری و احساسی این دو ابرقهرمان خوب به تصویر کشیده شده، کیفیت فیلم در حد superman man of steel باید باشه ، (از اون فیلم راضی نبودم اما ارزش دیدن داشت) ، و هرچند نقدهای خوبی ازش نشده ، اما باید این فیلم رو دید.

      1. Avatar میلاد penta ا

        این فیلم شخصیت ها ی داستان رو فدای اکشن زیاد کرد

    2. Avatar leo

      جناب فیلم، فیلم بدی نبود و زک اسنایدر هم کارگردان بدی نیست.
      به قول یکی از کاراکترهای فیلم، «مردم از چیزی که درک نکنند متنفراند.»

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه