فروش دوباره‌ی Lumia 1520 در ایالات متحده

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آبان ماه امسال، سه سالی می‌شود که از عرضه‌ی گوشی Nokia Lumia 1520 می‌گذرد؛ این گوشی نوکیا، در حالی که یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های زمان خودش بود، دیگر حسابی عمرش را کرده و قدیمی شده است. با این حال، مایکروسافت بروزرسان ویندوز ۱۰ موبایل را برای این گوشی هم عرضه کرد. نمی‌دانیم آیا مایکروسافت دوباره شروع این گوشی را استارت زده یا چند عدد از این گوشی در گوشه و کنار انبارها پیدا شده‌اند، اما فروش Nokia Lumia 1520 دوباره شروع شده است.

تولید Lumia 1520 از ماه آوریل سال ۲۰۱۵ متوقف شده بود.

تولید Lumia 1520 از ماه آوریل سال ۲۰۱۵ متوقف شده بود. با این حال، عرضه‌ی دوباره‌ی این گوشی از سوی اپراتور AT&T ایالات متحده، باز هم نسبت به سن این گوشی بسیار گران است. شرکت AT&T گوشی Lumia 1520 را به صورت قراردادی با قیمت ۱۹.۵ دلار عرضه کرده است. این قرارداد ۳۰ ماهه است. با این حال، امکان خرید گوشی به صورت آنلاک و بدون قرارداد هم وجود دارد. قیمت مدل آنلاک گوشی، ۵۸۴ دلار است.

البته بد نیست بگوییم که گوشی‌های بهتر زیادی هستند که می‌توانید با قیمت ۶۰۰ دلار بخرید. برای مثال، همین حالا می‌توانید سری به فروشگاه‌های آنلاین مختلف بزنید و حتی یک مدل Lumia 1520 آنلاک را با قیمت ۳۰۰ دلار پیدا کنید.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه