فروش هواوی P9 از مرز ۹ میلیون دستگاه گذشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد. این شرکت با گوشی P9 و دوربین دوتایی که داشت ثابت کرد که می‌تواند محصولات کاربر پسندتر و باکیفیتی تولید و راهی بازار کند. حتی این موضوع را در گوشی میت ۹ هم تکرار کرد و باز هم شاهد یک محصول جالب توجه بودیم. حالا به نظر می‌رسد که مردم به شدت از گوشی P9 استقبال کرده‌اند و این پرچم‌دار هواوی با فروش قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده تا این لحظه بیش از ۹ میلیون دستگاه گوشی P9 در سرتاسر دنیا به فروش رفته است. این آمار در مدت ۸ ماه به دست آمده و نشان می‌دهد که گوشی هواوی فراتر از انتظارات ظاهر شده است.

شرکت هواوی در حال حاضر به عنوان سومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه هوشمند در دنیا به حساب می‌آید؛ اما هنوز فاصله‌ی زیادی با اپل و سامسونگ دارد. باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل در طول یک هفته ۱۳ میلیون گوشی iPhone 6s فروخت و سامسونگ هم در مدت سه ماه توانست ۲۶ میلیون گوشی گلکسی S7 بفروشد.

البته هواوی به این موضوع اشاره کرده بود که قصد دارد جایگاه اپل را در صنعت موبایل به دست بیاورد. گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت هم از نظر سخت افزاری توانسته‌اند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند. مخصوصا دوربین دوتایی هواوی P9 که قابلیت‌های جالبی دارد.  بد نیست بدانید که امروز هم اولین مشخصات سخت افزاری گوشی P10 لو رفت.

منبع: cnet

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. آریا

    چینی ان دیگه
    ماشاالله همه چی میسازن
    دیگه بزرگترین تولید کننده گوشی نشن پس کی بشه 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه