فروش گوشی‌های Moto Z از مرز ۱ میلیون گذشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو امروز به این موضوع اشاره کرد که فروش گوشی‌‌های سری Moto Z‌ در سرتاسر دنیا به ۱ میلیون دستگاه رسیده است. همچنین فروش ماژول‌های عرضه شده برای این گوشی‌ها هم بسیار خوب بوده است. از بین ماژول‌های عرضه شده برای این محصولات می‌توان به ماژول دوربین ساخت شرکت «هسلبلاد» (Hasselblad) با قیمت ۲۹۹ دلار اشاره کرد که فلش زنون و زوم تا ۱۰X را به همراه می‌آورد. ماژول بلندگوی این گوشی هم توسط JBL ساخته شده و ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد. دیگر ماژول این محصول هم پروژکتور است که با قیمت ۲۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. همچنین یک ماژول باتری هم برای این گوشی‌ها عرضه شده که تا ۲۲ ساعت می‌تواند گوشی‌ها را روشن نگه‌دارند. قیمت این ماژول هم ۵۹ دلار است.

moto-z

همچنین با قابلیت Moto Style می‌توان گوشی‌های Moto Z را شخصی‌سازی کرد و می‌شود قاب‌های چوبی و چرمی روی آن‌ها قرار داد.

شرکت لنوو گوشی‌های Moto Z، Moto Z Force و Moto Z Play را راهی بازار کرده که مجموع فروش آن‌ها به یک میلیون دستگاه رسیده است. لازم به ذکر است که این گوشی‌ها با تمام ماژول‌هایشان مدتی پیش در ایران هم رونمایی شدند و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

digi_buy_label5

 Moto Z

digi_buy_label5

 Moto Z Play

digi_buy_label5-1

 Moto Z Force

منبع: Playfuldroid

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مجتبی

    حدود ۵ ساله که آتریکس ۲ را دارم .هر وقت خواستم عوضش کنم یه نگاه به طراحی و کیفیت صفحه اش که مینداختم پشیمون می شدم تا اینکه موتو زد فورس معرفی شد . تا آخر عمر به موتورولا وفادار خواهم ماند. واقعا برای اونایی که می خوان خاص باشن بهترین انتخابه.(البته از نظر این حقیر)
    ممنون از دیجیکالای عزیز .منتظر موتوزد فورس هستم

  2. Alireza

    چه عجبی نمردیم و دیجی کالا بالاخره موتورولا رو موجود کرد مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه