فروش ۲.۴ میلیون دستگاه Switch در یک ماه اول عرضه

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش رسمی اخیر نینتندو، کنسول جدید این شرکت یعنی «سوییچ» (Switch) توانسته در ایالات متحده ۹۰۶ هزار دستگاه فروخته است. آماری رسمی از تعداد فروش این کنسول از سوی نینتندو منتشر نشده است، اما موسسه‌ی آماری SuperData به تازگی خبر از موفقیت بزرگ کنسول سوییچ در دنیا داده است. طبق آمار ارایه داده شده از سوی SuperData، کنسول سوییچ توانسته است در یک ماه اول عرضه‌، بیش از ۲.۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

این موسسه‌ی آماری می‌گوید که سوییچ تا پایان سال جاری میلادی، ۷.۲ میلیون دستگاه خواهد فروخت.

نینتندو گفته بود که انتظار دارد کنسول سوییچ در یک ماه اول عرضه‌اش، ۲ میلیون دستگاه روش داشته باشد و آمار SuperData، فروشی فراتر از انتظارات نینتندو را گزارش می‌دهد. با در نظر داشتن این آمار و ارقام جدید، موسسه‌ی SuperData سطح انتظارات از فروش کنسول سوییچ را در سال ۲۰۱۷ بالا برده است. این موسسه‌ی آماری می‌گوید که سوییچ تا پایان سال جاری میلادی، ۷.۲ میلیون دستگاه خواهد فروخت. پیش‌بینی قبلی این شرکت، ۵ میلیون دستگاه بود.

«یوست ون درونن»، مدیرعامل شرکت SuperData، درباره‌ی آماری که منتشر کرده‌اند گفته است: “نینتندو بالاتر از انتظارات عمل کرده است. می‌توانیم فعلا بگوییم که این شرکت می‌تواند به زودی اعتماد سهام‌داران خود را دوباره جلب کند.”

بازی‌هایی مثل Mario Kart 8 یا Splatoon 2 به زودی برای کنسول سوییچ عرضه خواهند شد و مدیر عامل SuperData می‌گوید که این بازی‌ها هم بسیار خوب خواهند فروخت.

در حال حاضر پرفروش‌ترین بازی نینتندو، قسمت جدید مجموعه بازی‌های زلدا یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. می‌توانیم موفقیت بسیار بالای کنسول سوییچ را هم به این بازی نسبت دهیم. زلدا جدید از سوی منتقدان و بازی‌کننده‌ها حسابی تحویل گرفته شده است و بیشترین امتیاز را بین بازی‌های عرضه شده در دو دهه‌ی اخیر دارد.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ایدن پرینس

    خیلی دوست دارم دی جی اینو بیاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه