فصل دوم سریال Westworld تایید شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سریال Westworld که پخش آن از مدتی پیش شروع شده، توانسته علاقه‌‌مندان بسیار زیادی به دست بیاورد. استقبال از این سریال آن‌قدر زیاد بوده که شبکه‌ی HBO ساخت فصل دوم آن را تایید کرد.

سریال Westworld از روی فیلمی با این نام که در سال ۱۹۷۳ توسط «مایکل کرایتون» (Michael Crichton) ساخته شده بود، تولید شده است. این سریال فضایی علمی-تخیلی با المان‌های غرب وحشی دارد و به همین دلیل توانسته نظر مردم را به سمت خودش جلب کند. رمز و رازهای موجود در سریال هم به سرعت تماشاگران را درگیر خودشان کردند و به همین دلیل خیلی‌ها دوست دارند شاهد فصل دوم آن باشند. البته شبکه‌ی HBO این سریال را به شکلی برنامه ریزی کرده که حداقل تا ۵ فصل ادامه داشته باشد.

قسمت اول سریال Westworld نزدیک به ۲ میلیون تماشاگر داشت که در نوع خودش آمار بسیار جالبی به نظر می‌رسد. البته میزان تماشاگران این سریال در قسمت سوم هم به ۲.۱ میلیون نفر رسید.

این سریال توسط جی.‌جی. آبرامز و جاناتان نولان ساخته شده که سابقه‌ی زیادی در ساخت فیلم‌ها و سریال‌های علمی-تخیلی دارند. همچنین بد نیست بدانید که رامین جوادی موسیقی‌های این سریال را ساخته است.

منبع:‌ The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. a faN

    سریال خیلی جالبی . کلی سوپرایز داشته و کلا خودآگاهی و خدا آگاهی را مدام به چالش می شود می کشد. اما یک چیزی من را اذیت می کند در زمانی که بتوان چنین پارکی تولید دنیا بیرون چقدر پیشرفت کرده ، فصل چقدر پیشرفت کرده . بیشتر به نظر می یاد، ادم های این زمان را وارد یک پارک می کنند که مطلق به ۱۰۰ سال اینده است. شاید هم این از زیبایی فیلم باشد چه را که بلخر این طوری ما راحتر می توان به تجربه‌ی زندگی در اونجا را درک کنیم .

  2. سام

    منتظر نسخه اصلی در ایتونز هستم تا خریداری کنم فکر کنم ۱ ماه دیگه برای فروش عرضه بشه HBO برخلاف بقیه شبکه ها وا میسته سریالهای کم اپیزودش کامل تموم بشه بعد نسخه اصلی و اورجینال رو عرضه کنه البته با این همه تراکم دیدن سریال هیچ خلا زمانی و توبت دیدنش رو ندارم به خصوص وقتی که هر فصل تموم بشه میره تا سال بعد.

  3. سعید

    وااای ملت قسمت ۷ نابود میکنه؛انشاالله تا فصل ۷ تمدید بشه.

  4. حمید

    قسمت ۷ ترکوند،

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه