«مذاکره» کتابی که می تواند زندگی شما را عوض کند

۱۲ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کتاب مذاکره برایان تریسی

خیلی از ما برایان تریسی را با «قورباغه‌ات را قورت بده» شناختیم. کتاب پرفروشی که مدت‌ها دست همه بود و شاید برنامه‌ریزی زندگی خیلی‌ها را عوض کرد.

برایان تریسی نویسنده موفقی است که سمینارها و کتاب‌های او در زمینه‌ی رهبری، فروش، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت به ۳۸ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است. کسی که کمتر کسی پیدا می‌شود نام او را نشنیده باشد.

برایان تریسی به شما نشان می‌دهد چطور اندیشه‌ی برتر داشته باشید، برتر عمل کنید، فروش خود را بالا ببرید و از رقابت برای رسیدن به نتایج ممتاز در محیط کارتان بهره بگیرید. کلید موفقیت و روش‌های موفق‌ترین افراد، فنون رهبری و برنامه‌ریزی را در کتاب‌های او می‌توان یافت.

 

هدیه امروز فیدیبو در تابستانه‌ی کتاب دانلود رایگان کتاب «مذاکره» برایان تریسی است
فراموش نکنید برای دانلود رایگان تنها تا ساعت ۱۰ صبح فردا وقت دارید

ورود به سایت فیدیبو

فنون مذاکره برای همه

موفقیت واقعا به توانایی مذاکره شما بستگی دارد. مذاکره کردن مهارتی کلیدی است که بر هرچه می‌گویید و انجام می‌دهید و تقریبا بر تمام روابط شما، از شخصی و عاطفی گرفته تا حرفه‌ای و کاری اثر می‌گذارد.

فراموش نکنید اگر نتوانید برای تامین منافعتان مذاکره کنید، قربانی کسانی می‌شوید که در مذاکره قوی‌ترند.

فراموش نکنید اگر نتوانید برای تامین منافعتان مذاکره کنید، قربانی کسانی می‌شوید که در مذاکره قوی‌ترند.

همه‌ی زندگی مذاکره است. چه مدیر فروش باشید چه خانم خانه‌دار، معلم یک مدرسه کوچک باشید یا منشی یک شرکت بزرگ؛ به فنون مذاکره نیازمندید.

ما در جامعه با افرادی با ارزش‌ها و علایق متفاوت سروکار داریم. برای پیشرفت، برای اینکه بتوانیم در رابطه‌هایمان موفق عمل کنیم، برای اینکه تعاملات تجاری موفقی داشته باشیم، باید بتوانیم به خوبی خواسته‌هایمان را مدیریت کنیم.

مذاکره یک فن آموختنی است

باور کنید یا نه، مذاکره زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را عوض می‌کند.

باور کنید یا نه، مذاکره زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را عوض می‌کند.

اما خوشبختانه مذاکره مهارت است و تمام مهارت‌ها را می‌شود آموخت. هرچه بیشتر مطالعه کنید، فکر کنید و مذاکره را تمرین کنید در این کار بهتر خواهید شد. طولی نمی‌کشد که تاثیر مذاکره را در زندگی‌تان می‌بینید.

کتاب «مذاکره» برایان تریسی از بهترین کتاب‌های مذاکره در دنیاست. کتابی که قدم‌به‌قدم شما را برای تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده‌ی عالی همراهی می‌کند.

اگر فکر می‌کنید در زندگی به چیزی که لایقش هستید نرسیده‌اید، کتاب «مذاکره» برایان تریسی را بخوانید.

برای دریافت کتاب «مذاکره» کافیست اپلیکیشن یا نرم افزار فیدیبو را دانلود کنید و کتاب «مذاکره» را به رایگان به کتابخانه شخصیتان اضافه کنید.

دانلود اپلیکیشن و نرم‌افزار فیدیبو

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود برای ویندوز

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه