فوجی‌فیلم دوربین بدون آینه X-H1 را معرفی کرد

۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از منتشر شده شایعات مختلف درباره دوربین جدید شرکت فوجی‌فیلم این شرکت امروز جدیدترین دوربین بدون آیته خودش را با نام X-H1 معرفی کرد. شرکت فوجی‌فیلم می‌گویند که محصول جدیدش بهترین عملکرد را در گرفتن تصاویر دارد و بهترین مدل در بین سری X به حساب می‌آید.

در شایعات گفته شده بود که دوربین X-H1 برای فیلم‌برداری هم مناسب است و حالا شرکت فوجی‌فیلم هم گفته شده که دوربین جدیدش برای فیلم‌برداری عالی خواهد بود. گفته شده این دوربین به لرزش‌گیر ۵ جهته مجهز شده که باعث می‌شود تصاویر و فیلم‌ها بدون لرزش ثبت شوند. همچنین این دوربین یک مود ETERNA دارد که به نوعی حالت فیلم‌بردرای را شبیه‌سازی می‌کند که برای فیلم‌برداری گزینه مناسبی خواهد بود.

شرکت فوجی‌فیلم اعلام کرده که دوربین جدید این شرکت با جدیدترین لنزهای حرفه‌ای بازار هماهنگ است. لنز‌ّهایی مثل MKX18-55mmT2.9  و MKX50-135mmT2.9 از جمله لنزهایی هستند که می‌توان از آن‌ها روی این دوربین استفاده کرد.

دوربین X-H1 یک سنسور ۲۴.۳ مگاپیکسلی دارد و رنج ISO آن از ۲۰۰ تا ۱۲۸۰۰ است. یک صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی هم دارد. شرکت عکاسی پیاپی این دوربین در حالت مکانیکی به ۱۱ فریم برثانیه می‌رسد و در حالت الکتریک این سرعت به ۱۴ فریم برثانیه می‌رسد. این دوربین توانایی فیلم‌بردرای با کیفیت ۴K را دارد و از بلوتوث و Wi-Fi هم پشتیبانی می‌کند. گفته شده این دوربین از مدتی دیگر با قیمت ۱۹۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه