فوجی‌فیلم دوربین GFX 50S را با سنسور ۵۱.۴ مگاپیکسلی معرفی کرد

۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فوجی‌فیلم در نمایشگاه Photokina 2016 دوربین GFX 50S را معرفی کرد. یک دوربین در قطع متوسط بدون آینه که از ویژگی‌های جالبی بهره می‌برد.

از نظر سخت افزاری این دوربین به شکلی ساخته شده که بتواند نظر حرفه‌ای‌ها را به سمت خودش جلب کند که کاری منطقی به نظر می‌رسد. اکثر افراد معمولی علاقه‌ای به داشتن دوربین‌های قطع متوسط ندارند. دوربین GFX 50S به یک سنسور ۵۱.۴ مگاپیکسلی مجهز شده و به عکاسان اجازه می‌دهد که بتوانند به شکل پیش‌فرض عکس‌هایی با نسبت تصویر ۴:۳ بگیرند. البته می‌توان نسبت تصویر را به ۳:۲، ۱:۱، ۴:۵، ۶:۷ یا ۶:۱۷ تغییر داد.

این دوربین از چشمی داخلی بهره نمی‌برد و باید این قسمت را به شکل جداگانه خریداری و روی گوشی قرار دهید.

دوربین GFX 50S به یک سنسور ۵۱.۴ مگاپیکسلی مجهز شده و به عکاسان اجازه می‌دهد که بتوانند به شکل پیش‌فرض عکس‌هایی با نسبت تصویر ۴:۳ بگیرند

باید به این موضوع اشاره کنیم که فوجی‌فیلم برای طراحی این دوربین از طراحی سری دوربین‌های X-T بهره گرفته و به همین دلیل ظاهری کلاسیک دارد. این شرکت شش نوع لنز مختلف برای GFX 50S طراحی کرده است. یک لنز ۶۳ میلی‌متری با دیافراگم f/2.8، یک لنز ۳۲-۶۴ میلی‌متری با دیافراگم f/4، یک لنز ۱۲۰ میلی‌متری با دیافراگم f/4، یک لنز ۱۱۰ میلی‌متری با دیافراگم f/2، یک لنز ۲۳ میلی‌متری با دیافراگم f/4 و یک لنز ۴۵ میل‌متری با دیافراکم f/2.8 برای آن در نظر گرفته شده است.

هنوز قیمت این محصول مشخص نشده؛ اما گفته شده که این محصول در اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. البته شرکت فوجی‌فیلم گفته دوربین جدیدی که تولید کرده با قیمت مناسبی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه