فورتزا ۷ روی هر کامپیوتری اجرا می‌شود

۴ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بگوییم بازی فورتزا موتوراسپورت ۷ یکی از بهترین بازی‌های رانندگی حال حاضر به حساب می‌آید، دروغ نگفته‌ایم. در واقع این مجموعه همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بودند و به همین دلیل علاقه‌مندان بسیار زیادی هم دارند. این بازی قرار است تا چند وقت دیگر برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. از طرف دیگر این بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس هم با کیفیت ۴K و روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

با این حال اگر می‌خواهید  فورتزا ۷ را روی کامپیوترهای شخصی بازی کنید، خبر جالبی برای‌تان داریم. این بازی به شکلی ساخته شده که روی کامپیوترهای ضعیف هم اجرا می‌شود. در واقع اگر کامپیوتر شما برای چهار یا پنج سال پیش است، می‌توانید جدیدترین قسمت از این مجموعه را تجربه کنید.

برای اجرای این بازی به کامپیوتری با حداقل مشخصات سخت افزاری زیر نیاز دارید:

۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i5-750، کارت گرافیکی GT 740. با این سخت افزار بازی با کیفیت تصویر ۷۲۰p و روی ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

اما برای اجرای این بازی بهتر است کامپیوتری با سخت افزار زیر را داشته باشید:

۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i5-4460، کارت گرافیکی GTX 670. با این سخت افزار بازی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p و روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

اگر هم می‌خواهید نهایت کیفیت بازی را تجربه کنید، باید کامپیوتری با این سخت افزار داشته باشید:

۱۶ گیگابایت رم، پرزدانده Core i7-6700K، کارت گرافیکی GTX 1080. در این حالت می‌توانید بازی را با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنید.

اما اگر لپ‌تاپ دارید، باز هم خیال‌تان راحت باشد. مایکروسافت گفته که بازی جدیدش روی تبلت‌های سرفیس هم اجرا می‌شود. اگر لپ‌تاپی داشته باشید که ۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i5-6200U و کارت گرافیکی Intel HD 520 داشته باشد بازی فورتزا موتوراسپورت ۷ را با کیفیت تصویر ۷۲۰p و با سرعت ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

 

این بازی در تاریخ ۱۱ مهر ماه راهی بازار می‌شود.

 

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Cp.mahdi Cp.mahdi

    حتی ۷۴۰ هم نداریم! XD ToT
    الان زیر خط فقر سیستمی تشریف دارم.

  2. ™MaxouD

    آقا ی نور دوست خسته نباشید با این مشخصاتی که نوشتید فکر نکنم روی هر سیستمی اجرا بشه

    برای اجرای این بازی به کامپیوتری با حداقل مشخصات سخت افزاری زیر نیاز دارید:

    ۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i5-750، کارت گرافیکی GT 740. با این سخت افزار بازی با کیفیت تصویر ۷۲۰p و روی ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

    ۸ گیگ رم ، پردازنده I5 !!!

  3. Free Styler

    این بازی قابلیت مولتی پلیر بصورت لوکال رو داره ؟

  4. amir

    از بقیه کمپانی ها هم انتظار میره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه