فورت‌نایت رکوردهای یوتیوب را جا‌به‌جا کرد

۷ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فورت‌نایت

بازی Fortnite: Battle Royale چند هفته‌ای است که حسابی از رقیب اصلی خود یعنی Playerunknown’s Battlegrounds جلو زده است؛ طوری که تعداد بازی‌کننده‌های فورت‌نایت با سرعت بسیار بالایی رو به رشد است، در حالی که تعداد بازی‌کننده‌های PUBG در مقایسه با چند ماه گذشته، کاهش زیادی داشته است. فورت‌نایت به تازگی توانسته است در یوتیوب رکورد هم بشکند.

استریم اخیر فور‌ت‌نایت در یوتیوب به صورت همزمان ۱.۱ میلیون بازدید داشته است.

رکورد شکنی‌های فورت‌نایت در ابتدا از سرویس استریم بازی Twitch شروع شدند؛ جایی که در یک استریم از سوی گیمر معروف «نینجا» که با همراهی «دریک»، رپر امریکایی، انجام شده بود، رکوردهای جدیدی برای Twitch ثبت شد.

«رایان وایت»، از افراد استودیوی بازی‌سازی اپیک گیمز در توییتر خود به تازگی نوشته است که استریم زنده‌ی چند روز گذشته‌ی فورت‌نایت در یوتیوب که در آن صد گیمر بازی را استریم می‌کردند، به صورت همزمان ۱.۱ میلیون بازدید داشته است. در مجموعه، ۴۲ میلیون نفر در یوتیوب این استریم بزرگ را تماشا کرده‌اند. این ارقام، بزرگترین تعداد بازدیدی است که تا به حال برای یک برنامه‌ی زنده‌ی بازی در یوتیوب ثبت شده است.

فقط هم این رکورد نیست. فورت‌نایت توانسته است در ماه فوریه، رکورد بیشترین تعداد آپلود ویدیو مربوط به یک بازی در یوتیوب را به اسم خودش ثبت کند.

فور‌ت‌نایت به تازگی روی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS هم عرضه شده است؛ البته هنوز نه به صورت عمومی.

منبع: Engadget

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی اینانلو

    احتمالا pubg به سرنوشت h1z1 دچار میشه و همه کوچ میکنن fortnite ، بهترین آپشن فورتنایت رایگان بودنشه خیلی مهمه خیلی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه