فروش اکثر مدل‌های فورد در آمریکای شمالی متوقف می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فورد
شرکت فورد می‌خواهد عرضه اکثر محصولات خود را به بازار آمریکای شمالی متوقف کند. این خودروساز درعوض روی فروش دو مدل موستانگ و اکتیوا کراس‌اوو تمرکز می‌کند.

شرکت فورد در رسانه رسمی خود اعلام کرد فروش اکثر مدل‌های سدان را تا سال‌های آینده در بازار آمریکای شمالی متوقف می‌کند. این خبر درحالی به گوش می‌رسد که بسیاری از ما فورد را به عنوان نماد اصلی خودروسازی آمریکا می‌شناسیم. حالا این خودروساز تصمیم گرفته تا با سیاست جدید جلوی عرضه اکثر محصولات خود را به بازار آمریکایی شمالی بگیرد و درعوض روی فروش دو مدل موستانگ و اکتیو کراس‌اوور در سبد محصولات خود تمرکز کند.

شرکت فورد به تازگی گزارشی از میزان فروش، درآمد و مسائل مالی خود ظرف سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ منتشر کرده است. در بخشی از این متن به کاهش تقاضا و درنظرگرفتن درآمدزایی این شرکت از فروش خودروهای سدان اشاره شده است. در همین راستا فورد اعلام کرده روی نسل بعدی بعضی از محصولات خود طی سال‌های آینده در آمریکای شمالی سرمایه‌گذاری نمی‌کند، درعوض این خودروساز برای فروش ۲ خودروی موستانگ و اکتیو کراس‌اوور برنامه‌ریزی خواهد کرد.

البته درنظر داشته باشید که توقف فروش برخی از محصولات فورد به کلاس سدان محدود می‌شود. بنابراین ماشین‌های باری و SUV این خودروساز‌ آمریکایی هم‌چنان در بازار آمریکای شمالی عرضه می‌شود. پیش‌بینی شده تا سال ۲۰۲۰ حدود ۹۰ درصد از مجموعه محصولات این شرکت متعلق به خودروهای شاسی‌بلند و پیکاپ‌تراک خواهد بود.

فورد با توقف فروش خودروهای سدان روی تولید دو مدل موستانگ و اکتیوا کراس‌اوور سرمایه‌گذاری می‌کند. موستانگ به عنوان پرفروش‌ترین ماشین اسپرت در دنیا شناخته می‌شود. فوکوس اکتیو یکی از محصولات جدیدی است که احتمالا به زودی روانه بازار می‌شود.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه