فیجت اسپینر به جی‌تی‌ای هم آمد!

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیجت اسپینرها آنقدر معروف شده‌اند که امکان ندارد درباره‌ی آن‌ها نشنیده باشید. مطمئنا خبردار شده‌اید که داشتن این اسباب‌بازی‌ها، در مدارس برخی مناطق دنیا ممنوع شده است. این ممنوعیت به جی‌تی‌ای ۵ هم آمده است؛ اگر در جی‌تی‌ای۵ یک فیجت اسپینر به دست داشته باشید، پلیس‌ها رفتار خوبی با شما نخواهند داشت.

اگر در جی‌تی‌ای۵ یک فیجت اسپینر به دست داشته باشید، پلیس‌ها رفتار خوبی با شما نخواهند داشت.

همانطور که می‌توانید در ویدیوی پایین ببینید، گیمرها توانسته‌اند با دستکاری جی‌تی‌ای۵، فیجت اسپینرها را هم به این بازی اضافه کنند. با این حال، این اسباب‌بازی به عنوان یک اسلحه به بازی اضافه شده است و ظاهرا به همین دلیل است که پلیس‌ها نمی‌خواهند یکی از این فیجت اسپینرها با خودتان به همراه داشته باشید.

تلاش زیادی کردیم تا فایل ماد اضافه کردن فیجت اسپینر به جی‌تی‌ای ۵ را پیدا کنیم، اما متاسفانه جست و جوی ما نتیجه‌ای نداد؛ فقط می‌دانیم که این دستکاری را کاربری به اسم Jedijosh920 ساخته و در بازی اعمال کرده است.

دستکاری‌های زیادی برای جی‌تی‌ای ۵ ساخته شده‌اند که انواع مختلف فیجت اسپینرها را به این بازی اضافه می‌کنند. با تمام این اوصاف، از کاربرد این دستگاه‌ها چندان در بازی مطمئن نیستیم. به نظر ما، خود جی‌تی‌ای۵ آن‌قدر خوب است که اعصاب خردتان را سر جایش برگرداند و نیازی به یک فیجت اسپینر نداشته باشید.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ...

    😐

  2. Avatar AHS

    فکر میکنم در خط آخر منظور شما “اعصاب خردیتان” است نه “اعصاب خردتان”

    1. Avatar محمد

      😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه