جام جهانی در قالب یک آپدیت رایگان به فیفا ۱۸ می‌آید

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیفا ۱۸ جام جهانی

الکترونیک آرتز خبر داده است که می‌خواهد به مناسبت مسابقات جام جهانی، بخش‌های جدیدی را به صورت رایگان به فیفا ۱۸ اضافه کند. این آپدیت جدید که قرار است در روز ۲۹ ماه می عرضه شود، بخش‌های جدیدی مختص به جام جهانی را به بازی اضافه می‌کند. در قالب این آپدیت، می‌توانید نه تنها یک انتخاب و سعی در قهرمان کردن آن کنید، بلکه می‌توانید یک تیم بین‌المللی از بازی‌کن‌های مختلف برای خودتان در بخش آلتیمیت تیم بسازید.

آپدیت جام جهانی فیفا ۱۸ سه بخش جدید به بازی اضافه خواهد کرد:

فیفا ۱۸ جام جهانی

 

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

می‌توانید از بین ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی، یکی را انتخاب کنید و دقیقا همان ساختار جام جهانی را پیش بگیرید؛ طوری که از همان مرحله‌ی ابتدایی تا فینال را در موسکو با تیم انتخابی خود بازی می‌کنید.

 

تورنمنت شخصی‌سازی شده‌ی جام جهانی

می‌توانید با تیم‌های ملی داخل بازی، برای خودتان یک جام جهانی بسازید و کنترل تمام بخش‌های آن را از گروه بندی گرفته تا بازی‌های مختلف، به دست بگیرید.

 

بازی سریع جام جهانی

می‌توانید آفلاین به صورت تک نفره و چند نفره یا حتی آنلاین در بخش Kick-off با انتخاب تیم‌های حضور یافته به جام جهانی و لباس‌ها و بازیکنان و استادیوم‌ها، یک بازی سریع با سبک و سیاق جام جهانی داشته باشید.

 

آلتیمیت تیم جام جهانی

بخش جدیدی به اسم World Cup Ultimate Team در آلتیمیت تیم به شما اجازه می‌دهد یک تیم بین‌المللی از تمام ستارگان ۳۲ تیم انتخابی برای خود داشته باشید. بازیکنان افسانه‌ای جام جهانی هم در قالب FIFA World Cup ICONS می‌توانند در تیم شما حضور داشته باشند.

فیفا ۱۸ جام جهانی استادیوم لوژنیکی

 

آپدیت جام جهانی فیفا ۱۸ روی تمام پلتفرم‌ها، یعنی کامپیوتر، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و نینتندو سوییچ به صورت رایگان عرضه خواهد شد. عادت کرده بودیم به هنگام جام جهانی، شاهد عرضه‌ی یک بازی کاملا مجزا باشیم و از این حرکت جدید الکترونیک آرتز استقبال می‌کنیم.

منبع: EA Sports

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Majid

    سلام ببخشید چجورى باید فیفا رو اپدیت کنم

    که جام جهانی توش باشه

  2. Avatar آرمین لاله زار

    توی پی سی اگه نسخه کرک شده باشه باز ساپورت میکنه؟

  3. Avatar مصطفی

    خوش به حال فیفا بازان،ما که مجبوریم با pes
    بسازیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه