فیلتر هالووین به Prisma اضافه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از یک روز تا آغاز هالووین در بیشتر کشورهای دنیا باقی مانده است. به مناسبت این روز، شرکت‌های مختلف هر کدام برای خود برنامه‌هایی به راه انداخته‌اند؛ برای مثال پلی‌استیشن تخفیف‌های بزرگی روی بازی‌های ترسناک گذاشته است یا فیس‌بوک استریم زنده‌ی ویدیوهای‌اش را با ماسک‌های جدید ترسناک بروزرسان کرده است. اپ معروف Prisma هم فیلتر جدید و زیبایی را اضافه کرده است که تصاویرتان را ترسناک می‌کند.

فیلتر جدید Prisma قرار است تصاویرتان را قرمز و خون‌آلود کند.

اگر اپ Primsa را روی گوشی‌تان نصب داشته باشید، احتمالا مثل ما یک هشدار یا همان نوتیفیکیشن از این اپ دریافت کرده‌اید؛ هشداری که از اضافه شدن فیلتر جدید «هالووین» روی این اپ می‌گوید. فیلتر جدید Prisma قرار است تصاویرتان را قرمز و خون‌آلود کند. مثل دیگر فیلترهای Primsa، نحوه‌ی تبدیل تصاویر شما به نقاشی‌ها یا تصاویر هنری، بسیار زیبا در این اپ صورت می‌گیرد و تصور می‌کنید که واقعا تصویر تولید شده، قطعه‌ای هنری است؛ با اینکه در ساخت آن فقط یک هوش مصنوعی دخالت داشته است.

می‌توانید برخی از تصاویری که این فیلتر، از چهره‌های افراد ساخته است را در ادامه مشاهده کنید.

prisma-halloween

اپ Primsa برای دو سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شده است و برخلاف گذشته، دیگر فیلترهای‌اش نیازی به اتصال به اینترنت ندارند و به صورت آفلاین هم کار می‌کنند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه