فیلم‌برداری ایندیانا جونز بعدی در سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود

۱۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایندیانا جونز

مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز به دهه‌ی هشتاد میلادی باز می‌گردند، با این حال ده سال پیش شاهد عرضه‌ی قسمت جدیدی از این فیلم‌ها بودیم. با اینکه فیلم «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه‌ی کریستال» از سوی مخاطبان و طرفداران بازخوردهای چندان خوبی نگرفته بود، ولی می‌توانید مطمئن باشید که قسمت پنجمی هم در کار است. طبق خبری که Hollywood Reporter منتشر کرده، قرار است فیلم‌برداری قسمت پنجم ایندیانا جونز در سال ۲۰۱۹ شروع شود.

مثل دیگر فیلم‌های ایندیانا جونز، قسمت پنجم آن را هم «استیون اسپیلبرگ» شخصا کارگردانی می‌کند.

مثل دیگر فیلم‌های ایندیانا جونز، قسمت پنجم آن را هم «استیون اسپیلبرگ» شخصا کارگردانی می‌کند. اکران این فیلم برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. «هریسون فورد» قرار است نقش ایندیانا جونز را در این فیلم هم برعهده داشته باشد.

اطلاعات بیشتری از قسمت بعدی ایندیانا جونز در دسترس نیست، ولی قرار نیست «جرج لوکاس» در ساخت این فیلم هیچ نقشی داشته باشد. قصه‌ی تمام چهار قسمت گذشته‌ی ایندیانا جونز را جرج لوکاس نوشته است، ولی او قسمت پنجم را نخواهد نوشت.

از طرفی هم نمی‌دانیم هریسون فورد می‌خواهد چگونه نقش ایندیانا جونز را در این سن دوباره به دست بگیرد. هریسون فورد نقش‌های قدیمی خود مثل «دکر» در «بلید رانر» و «هان سولو» در «جنگ ستارگان» را پس از دهه‌ها دوباره بازی کرده است و نتیجه‌ی نهایی، چندان جالب از آب در نیامده است.

تا انتشار اطلاعات بیشتر از قسمت پنجم ایندیانا جونز فعلا صبر می‌کنیم.

منبع: The Hollywood Reporter

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه