فیلم تتریس سه‌گانه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که خبر از ساخت فیلمی از روی بازی تتریس دادیم. اینکه چگونه می‌خواهند یک بازی پازل ساده را به فیلمی سینمایی تبدیل کنند به کنار، خبر آمده که قرار است فیلم سینمایی تتریس، یک سه‌گانه باشد. هنوز حتی این فیلم، فیلم‌نامه و کارگردان هم ندارد و ما واقعا نمی‌دانیم چگونه تصمیم گرفته‌اند به اندازه‌ی سه فیلم برای‌اش داستان سرهم کنند.

فیلم تتریس قرار است در ژانر علمی-تخیلی ساخته شود.

«لری کاسانوف»، تهیه‌کننده‌ی فیلم تتریس، در پاسخ به اینکه چرا قصد دارند سه فیلم از روی تتریس بسازند، گفته است:‌ “داستانی که نوشته‌ایم خیلی بزرگ شده است. ما نمی‌خواهیم برای اینکه از سنگ خون به بیرون بکشیم، قسمت آخر هفت فیلمی که در نظر داشته‌ایم را به دو فیلم تبدیل کنیم؛ واقعا داستان‌مان بزرگ است.” کاملا واضح است که کاسانوف، به مجموعه فیلم‌های هری پاتر اشاره دارد که قسمت آخرش را کاملا با هدف تجاری، به دو فیلم تبدیل کردند.

تهیه‌کننده‌ی فیلم تتریس، درباره‌ی داستان آن می‌گوید: “قرار نیست در طول فیلم بلوک‌های تتریس را ببینید که پا درآورده‌اند و می‌دوند. فیلم یک داستان علمی-تخیلی بزرگ دارد.”

Tetris-NES

ساختن فیلم از روی بازی‌های عجیب و غریب فقط هم به تتریس ختم نمی‌شود. قرار است فیلمی هم از روی بازی «ماین‌کرفت» ساخته شود. فیلم ماین‌کرفت حتی تاریخ عرضه هم دارد. اکران این فیلم برای روز ۲۴ام می سال ۲۰۱۹ میلادی تنظیم شده.

با این حال، فیلم تتریس هنوز هیچ چیزش معلوم نیست. فقط امیدواریم فیلم مثل آخرین افتضاح «آدام سندلر» از آب در نیاید.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رحمتی

    افتضاح برادر من افتضاح !

  2. Avatar امید

    با این حال، فیلم تتریس هنوز هیچ چیزش معلوم نیست. فقط امیدواریم فیلم مثل آخرین*** افتضاح*** «آدام سندلر» از آب در نیاید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه