فیلم توم ریدر در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر منتظر هستید تا فیلم بعدی «توم ریدر» را ببینید، بگذارید بگوییم که مدت زیادی را باید به انتظار بنشینید. طبق خبری که وب‌سایت Hollywood Reporter منتشر کرده است، اکران فیلم توم ریدر برای روز شانزدهم مارس سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

فیلم توم ریدر را Roar Uthaug کارگردانی می‌کند. او را بیشتر به خاطر ساخت فیلم The Wave می‌شناسیم.

اطلاعات زیادی از فیلم توم ریدر نداریم، اما کم و بیش شنیده‌ایم که این فیلم قرار است مثل دو قسمت قبلی در مجموعه بازی‌های توم ریدر، به یک «لارا کرافت» جوان بپردازد. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است با یک لارا کم‌تجربه در این فیلم روبرو شویم.

تا به امروز، دو فیلم از روی مجموعه بازی‌های توم ریدر ساخته شده است. دو فیلم Tomb Raider و Tomb Raider: Cradle of Life به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ عرضه شده بودند و نقش لارا کرافت را هم در این فیلم‌ها، «آنجلینا جولی» برعهده داشت.

با این حال قرار است «آلیسیا ویکاندر» (Alicia Vikander) در توم ریدر جدید، نقش لارا را بازی کند. ویکاندر اخیرا به خاطر بازی در فیلم «دختر دانمارکی» (The Danish Girl)، موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود. او هم‌چنین در فیلم‌های The Man From U.N.C.L.E، Ex Machina و Anna Karenina بازی کرده است.

Alicia-Vikander---Man-from-UNCLE

Alicia Vikander در فیلم The Man from UNCLE

شنیده بودیم قرار است «دیزی ریدلی» (Daisey Ridley) که اخیرا به دلیل بازی در قسمت هفتم جنگ ستارگان معروف شده است، نقش لارا کرافت را به دست بگیرد.

فیلم توم ریدر را Roar Uthaug کارگردانی می‌کند. او را بیشتر به خاطر ساخت فیلم The Wave می‌شناسیم.

پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه برای قسمت بعدی فیلم توم ریدر صبر کنید، به سمت دو بازی Tomb Raider و Rise of the Tomb Raider بروید که حسابی سینمایی و خوب هستند.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه