فیلم جوکر مارتین اسکورسیزی ممکن است با لئوناردو دی‌کاپریو کلید بخورد

۶ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو هفته‌ی پیش بود که شنیدیم قرار است «مارتین اسکورسیزی» فیلمی درباره‌ی «جوکر» بسازد. البته این فیلم‌ساز بزرگ تاریخ سینما خودش کارگردان فیلم نخواهد بود و تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت. گزارش جدیدی منتشر شده است که از پیشنهادهایی که برای بازیگر جوکر ارایه شده، می‌گوید.

شرکت برادران وارنر می‌خواهد فیلم جوکر شبیه به ساخته‌های گنگستری قدیمی اسکورسیزی باشد.

براساس اطلاعاتی که منابع وب‌سایت The Hollywood Reporter ارایه داده‌اند، اسکورسیزی می‌خواهد سراغ «لئوناردو دی‌کاپریو» (Leonardo DiCaprio) برود. دی‌کاپریو اخیرا به خاطر بازی در فیلم «بازگشته» یا همان The Revenant موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شده است. البته هنوز هیچ مذاکراتی با این بازیگر انجام نشده و حتی ممکن است قرارداد اسکورسیزی هم نهایی نشود.

اینکه لئوناردو دی‌کاپریو بخواهد در نقش جوکر بازی کند، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما ایده‌ی حضور او بسیار جالب است. نکته‌ی جالب توجه، تاکید استودیوی فیلم‌سازی برادران وارنر به استفاده از بازیگران و فیلم‌سازان بزرگ و مطرح در ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی خود است.

اسکورسیزی و دی‌کاپریو فیلم‌های متعددی با یکدیگر ساخته‌اند؛ فیلم‌هایی مثل The Departed، Gangs of New York یا The Aviator که همگی بازخورد بسیار خوبی داشته‌اند.

فیلم جوکر را «تاد فیلیپس» (Todd Phillips) می‌سازد. فیلیپس را بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم The Hangover می‌شناسیم. فیلم جوکر قرار است یک فیلم جنایی و بسیار تیره و تاریک باشد. این فیلم ظاهرا در گاتم سیتی دهه‌ی هشتاد روی می‌دهد و به همین دلیل هم به سراغ مارتین اسکورسیزی رفته‌اند. شرکت برادران وارنر می‌خواهد فیلم جوکر شبیه به ساخته‌های گنگستری قدیمی اسکورسیزی باشد تا یک فیلم ابرقهرمانی.

نقش جوکر را اخیرا «جرد لتو» (Jared Leto) در فیلم «جوخه‌ی خودکشی» (Suicide Squad) بازی کرده. جرد لتو هم پس از دریافت اسکار سراغ نقش جوکر آمد، ولی بازخورد چندان خوبی دریافت نکرد.

به نظر شما، آیا لئوناردو دی‌کاپریو به درد نقش جوکر می‌خورد؟

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیرحسین

    صد در صد شک نکنید اگه قبول کنه این نقشو دیگه کسی نمیگه جوکر فقط لجر همه میگن جوکر فقط دیکاپریو کی میتونس توی جنگو اونجوری خشمگین بازی کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه