فیلم سونیک در ۲۰۱۹ اکران می‌شود

۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Sonic Boom

شرکت فیلم‌سازی پارامونت سال گذشته خبر داد که می‌خواهد فیلمی از روی مجموعه بازی‌های «سونیک» بسازد. بر اساس گزارشی که خبرگزاری Hollywood Reporter منتشر کرده، تاریخ اکران فیلم سونیک مشخص شده است. پارامونت پیکچرز می‌خواهد فیلم سونیک را در روز ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران کند.

می‌توانید از همین حالا مطمئن باشید که با یک فیلم بد طرف هستید.

قرار است «تیم میلر» (Tim Miller)، کارگردان قسمت اول فیلم ددپول (Deadpool) به عنوان تهیه کننده روی فیلم سونیک کار کند. کارگردانی فیلم هم به دست «جف فاولر» (Jeff Fowler) سپرده شده است. گفته شده که فیلم ادغامی از صحنه‌های واقعی و تصاویر کامپیوتری خواهد بود.

اینکه فیلم سونیک از روی یک بازی ساخته می‌شود، از همان ابتدا سرنوشت آن را مشخص می‌کند: می‌توانید از همین حالا مطمئن باشید که با یک فیلم بد طرف هستید. از طرفی، خودتان ادغام تصاویر واقعی و انیمیشن را تصور کنید و می‌بینید که نتیجه‌ی نهایی چیز خوبی از آب در نمی‌آید.

نینتندو هم یکی دو ماه پیش گفته بود که می‌خواهند یک فیلم انیمیشنی از روی مجموعه بازی‌های ماریو بسازند. فیلم ماریو توسط تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی Despicable Me ساخته می‌شود. با این حال، نینتندو گفته است که اگر ببینند کیفیت نهایی فیلم، از سطح انتظارات آن پایین‌تر می‌شود، پروژه را کاملا لغو خواهند کرد.

سگا برای شخصیت سونی دل نمی‌سوزد، در نتیجه سطح انتظارات خودمان را در حد و اندازه‌ی فیلم Pixels پایین می‌آوریم.

منبع: The Hollywood Reporter

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه