فیلم سگ‌های انباری تارانتینو بازی می‌شود

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

اولین فیلم بزرگ «کوئنتین تارانتینو» (Quentin Tarantino) یعنی «سگ‌های انباری» (Reservoir Dogs)، قرار است به یک بازی تیراندازی تبدیل شود. بازی این فیلم Reservoir Dogs: Bloody Days نام گرفته است و برای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان ساخته می‌شود.

شخصیت‌های اصلی فیلم در بازی حضور خواهند داشت و می‌توان تمام آن‌ها را انتخاب کرد.

برای اولین بار نیست که فیلم سگ‌های انباری تبدیل به یک بازی می‌شود. در سال ۲۰۰۶ هم شاهد عرضه‌ی بازی Reservoir Dogs برای کنسو‌ل‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن۲ و کامپیوتر بودیم. این بازی قدیمی، یک اکشن سوم شخص تیراندازی بود و نه مورد توجه بازی‌کننده‌ها و نه مورد توجه منتقدان قرار گرفت. بازی جدید Reservoir Dogs: Bloody Days هنوز هم در سبک تیراندازی ساخته می‌شود، اما به جای اینکه سوم شخص باشد، دوربینی از بالا دارد و حالتی امتیازی و آرکیدی به خودش گرفته است.

بازی جدید سگ‌های انباری، قابلیتی به اسم Time Back دارد که به شما اجازه می‌دهد زمان را به عقب برگردانید و تک تک حرکات خودتان را کنترل کنید. شخصیت‌های اصلی فیلم در بازی حضور خواهند داشت و می‌توان تمام آن‌ها را انتخاب کرد. بازی Reservoir Dogs: Bloody Days مراحل مختلفی خواهد داشت که هر کدام یک دزدی بزرگ هستند.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویر این بازی را ببینید. قرار است بازی در بهار روی کامپیوتر عرضه شود و نسخه‌ی ایکس‌باکس وان آن بعدا خواهد آمد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد قاسمی

    Reservoir Dogs که سال ۲۰۰۶ اومد من روی پیسی و پلی۲ بازی کردم واااااقعا محشر بود کاش نسخه جدیدش با گرافیک درست میکردن خعیلی زیبا و خوبو همه چیش کامل بود نمره من یهش ۱۰

  2. Avatar shahab

    Reservoir Dogs یکی از بهترین بازیهای بوده ک من بازی کردم
    قابلیتای منحصربه فردش مثل تسلیم کردن پلیس ها و خلع سلاحشون اولین بازی بود که داشت
    داستان و گیم پلی هم عالی بود
    از سبک دوربین بالا من خوشم میاد
    پیشنهاد میکنم کسانی که PS4 دارن بازی HELLDIVERS رو بازی کنن اگه ازین سبک خوششون میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه