فیلم هارلی کویین ساخته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

طبق خبری که هالی‌وود ریپورتر منتشر کرده، قرار است فیلمی با محوریت شخصیت «هارلی کویین» (Harley Quinn) ساخته شود. این فیلم «فرشتگان گاتم سیتی» (Gotham City Sirens) نام گرفته است و آن را کارگردان «جوخه‌ی خودکشی»‌ یا همان Suicide Squad می‌سازد. فیلم فرشتگان گاتم سیتی به غیر از هارلی کویین، شخصیت‌هایی زن دیگر کمیک‌های دی‌سی مثل «کت‌وومن» یا «پویزن آیوی» را هم در خودش جای خواهد داد. فیلم فرشتگان گاتم سیتی قرار است قبل از دنباله‌ی جوخه‌ی خودکشی اکران شود.

HarleyQuinn-2

«دیوید آیر»، کارگردان فیلم جوخه‌ی خودکشی و «مارگو رابی» (Margot Robbie)، بازیگر نقش هارلی کویین در این فیلم، تهیه‌کنندگی فیلم فرشتگان گاتم سیتی را بر عهده خواهند داشت. استودیوی فیلم‌سازی «برادران وارنر» هم با آغوش باز ایده‌ی ساخت فیلمی با محوریت هارلی کویین را قبول کرده است. با اینکه فیلم Suicide Squad اصلا نقدهای خوبی نگرفت، اما شخصیت هارلی کویین بسیار از سوی مخاطبان مورد توجه قرار گرفت. می‌توان به جرات گفت که بازی مارگو رابی در نقش هارلی کویین، بهترین بخش فیلم جوخه‌ی خودکشی بود. این فیلم هم‌چنین توانست بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و همین موضوع، نشان از علاقه‌ی مخاطبان به ساخت دنباله‌هایی از روی فیلم دارد.

GothamCitySirensComics

مجموعه کمیک‌های Gotham City Sirens

شرکت دی‌سی در سال ۲۰۰۹ مجموعه کمیک‌هایی به اسم Gotham City Sirens منتشر کرده بود و این فیلم هم قرار است با اقتباس از روی این کمیک‌ها ساخته شود. این مجموعه‌ی کمیک را «پاول دینی» (Paul Dini) نوشته است؛ پاول دینی نویسنده‌ی سریال معروف «بتمن: مجموعه‌ی انیمیشنی» است. مجموعه کمیک فرشتگان گاتم سیتی، سه شخصیت هارلی کویین، کت‌وومن و پویزن آوی را به عنوان یک تیم تبهکاری معرفی می‌کند. ساخت فیلمی که روی شخصیت‌های زن کمیک‌های دی‌سی تمرکز دارد می‌تواند شرکت دی‌سی را جلوتر از مارول قرار دهد. مارول هنوز هم با ایده‌ی ساخت فیلم «کاپیتان مارول»، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های زن کمیک‌های مارول، کلنجار می‌رود. از سوی دیگر، دی‌سی نه تنها فیلم Gotham City Sirens را در دست ساخت دارد،‌ بلکه فیلم «واندر وومن» (Wonder Woman) هم به زودی اکران خواهد شد.

HarleyQuinn-4

فیلم Suicide Squad به غیر از هارلی کویین، شخصیت محبوب دیگری هم داشت. «دد‌شات» (Deadshot) که توسط «ویل اسمیت» بازی شده بود هم آن‌قدر خوب از آب در آمده بود که شنیده می‌شود شرکت دی‌سی می‌خواهد یک فیلم جداگانه‌ی ددشات هم بسازد.

فیلم Suicide Squad در حال حاضر روی بلو-ری و شبکه‌های دیجیتال پخش فیلم عرضه شده است و می‌توانید آن را به راحتی تماشا کنید.

به نظر شما، کدام بازیگران به درد نقش‌های کت‌وومن و پویزن آیوی می‌خورند؟

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar خانم عسگری مقدم

    وااااااای قراره جوخه خودکشی ٢ توی مردااااد ١۴٠٠بیااااد خدااااا یکش رو دیدم منتظر دومیش هم میمونم خدااااا جون ترانسیلوانیا ۴ هم توی مرداد ١۴٠٠میااااااااد خداااااااجون

  2. Avatar محمد علی کلی

    خانم رابی واقعا عالیه

  3. Avatar شاهین علیدوست

    ایکاش ترجمه بهتری برای siren انجام میشد، فرشته در زبان فارسی مفهومی مثبت رو تداعی می کنه در حالی که کلمه siren به هیچ عنوان مفهوم مثبتی رو در ذهن خواننده ایجاد نمیکنه. siren زنی زیبا روست که بسیار هم خطرناکه، دقیقا مثل چیزی که توی Harley Quinn میبینیم. ترجمه بهتر میتونه؛ افسونگران شهر گاتم باشه که معنی دوم کلمه siren رو در اساطیر یونان هم میرسونه.

    1. حرفتون رو قبول دارم. با این حال، افسونگر هم کمی Witch بودن در ذهن تداعی می‌کنه.
      اگر چیز دیگری به ذهنمان نرسید، از همین افسونگر شما استفاده می‌کنیم.
      دم شما گرم.

  4. Avatar امیر اسدی

    درسته مارول فیلم با محوریت زن نداره، ولی همه بازیگرای خوب زن رو توی فیلمهاش استفاده کرده و سخته مثلا یکی مثل لارنس بیاد توی این فیلم بازی کنه چون تصویر بدی داره برای DC. لوسی لیو میخوره بهش پویزن ایوی رو بازی کنه، کت وومن واقعا بعد از بازی هتوی واقعا سخته کس دیگه ای رو تصور کرد به جاش.

    1. Avatar Amy

      آقا جنیفر لارنس تویه ایکس‌من بازی می‌کنه.
      لوسی لیو که به درد کلا نینجا و سامورایی می‌خوره و هیچ چیزش شبیه به پویزن ایوی نیست. پویزن آیوی باید موهاش قرمز باشه.
      ان هتوی افتضاح بود واسه کت‌وومن.
      انتخاب من:

      کت‌وومن: شارلیز ترون
      پویزن آوی: جسیکا چستین

      1. Avatar وحید

        “شارلیز ترون” انتخاب خوبیه ولی برای پوزین اوی
        داداش اسراری هم نیست که رنگ موشون عینا همون بشاه ها رنگش می کنن

      2. Avatar امیر اسدی

        هتوی حداقل بهتر از بری بود توی کت وومن های جدید، فایفر هم که دیگه سنش قد نمیده، چستین تا حالا بازی اینجوری ازش ندیدم که بتونم بگم به درد میخوره یا نه چون این سه تا زن کلا رفتار پایداری ندارند و نمیدونم چستین از پسش میتونه بر بیاد یا نه، البته ترون هم گزینه خوبی هست منم بهش فکر کرده بودم، ولی من بازی هتوی رو دوست داشتم. (البته نظر شخصی)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه