فیلم Assassin’s Creed بیش از ۱۵۰ میلیون دلار فروخته

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم‌«فرقه‌ی اساسین»‌( Assassin’s Creed ) که روز ۲۰ دسامبر در سینماهای آمریکا به اکران درآمد، در انگلستان در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار گرفت. بنابر گزارش‌های «یوبیسافت» (Ubisoft) این فیلم در هفته‌ی اول اکران در انگلستان در حدود ۵.۵ میلیون دلار فروش داشته است. گزارشات نشان می‌دهند فیلم فرقه‌ی اساسین در سراسر دنیا و در طول سه هفته حدود ۱۵۰ میلیون دلار فروخته. این فیلم در سایر کشورها هم مورد استقبال قرار گرفته و در کشورهای مکزیک، روسیه، ایتالیا و آلمان در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار گرفته است.

گزارشات نشان می‌دهند فیلم فرقه‌ی اساسین در سراسر دنیا و در طول سه هفته حدود ۱۵۰ میلیون دلار فروخته.

با توجه به اینکه بودجه‌ی Assassin’s Creed چیزی در حدود ۱۲۵ میلیون دلار تخمین زده شده و با توجه به آمار فروش تا این لحظه، فیلم چیزی در حدود ۲۳ میلیون دلار به‌دست آورده است.

لازم به ذکر است که استقبال منتقدین از فرقه‌ی اساسین به اندازه بینندگان نبوده است و این فیلم نتوانست آن چنان توجه منتقدان را به سوی خود جلب کند. در مرحله‌ی بعد، فیلم Assassin’s Creed در کشورهای برزیل، کره‌ی جنوبی و سوئد به اکران درخواهد آمد و تا ماه مارس در چین، ژاپن و چندین کشور دیگر به سینما‌ها خواهد رفت. باید دید استقبال از فیلم در این کشورها چطور خواهد بود.

منبع: vg247

‌ ‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حمیدرضا

    توی سینمای آمریکا که به یکی از بدترین شکست های سینمایی بدل شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه