قابلیت Night Shift به تمام محصولات اپل اضافه می‌شود

۱۵ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویژگی Night Shift از چند ماه پیش برای آیفون و آپید عرضه شد. این ویژگی باعث می‌شد کاربرانی که شب‌ها و در هنگام خواب با گوشی یا تبلت خودشان کار می‌کردند، دچار اختلال خواب نشوند و همچنین چشم‌های آن‌ها آسیب کمتری ببیند. به‌نظر می‌رسد که این ویژگی آن‌قدر محبوب شده که اپل قصد دارد آن را به تمام محصولات خودش اضافه کند.

اپل می‌خواهد ویژگی Night Shift را به تمام محصولاتی که تولید می‌کند، اضافه کند. این ویژگی نور آبی صفحه نمایش را کم می‌کند و موجب می‌شود کاربران راحت‌تر بخوابند.

اپل به‌تازگی پتنتی ثبت کرده که به واسطه‌ی آن قابلیت Night Shift به خودروها هم اضافه خواهد شد و به همین دلیل احتمال می‌رود که این ویژگی یا در خودروی اپل یا در اپلیکیشن CarPlay یا هردوی آن‌ها قرار بگیرد. همچنین بعید نیست که از Night Shift‌ در اپل واچ، iMac یا حتی تلویزیون‌های مختلف هم استفاده شود. در حقیقت این ویژگی در هر دستگاهی که اپل قصد ساختن آن‌ها را دارد، قرار خواهد گرفت.

قابلیت Night Shift باعث می‌شود نور آبی که از صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف تولید می‌شود، کاهش پیدا کند و به این صورت کاربران راحت‌تر می‌خوابند. در حالی که اپل در حال گسترش دادن این قابلیت روی پلتفرم‌های خودش است، توسعه‌دهندگان اندرویدی هم این ویژگی را به محصولات خودشان اضافه کرده‌اند. این ویژگی قرار است به صورت پیش فرض روی اندروید ۷ وجود داشته باشد.

‌‌‌

منبع: Tech Radar

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نوید

    سامسونگ از note 3 و اندروید ۴.۳ این قابلیت داشت به اسم reading mode که اتفقا طول موج های ابی به بالا رو حذف می کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه