قرعه‌کشی روز بیست‌وپنجم جشنواره «ماه برکت» برگزار شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه، طبق وعده‌ای که به کاربران خود داده بود، بیست‌وپنجمین قرعه‌کشی جشنواره‌ی «ماه برکت» را برگزار کرد.

شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ بیست‌وپنجمین قرعه‌کشی روزانه‌ی جشنواره بزرگ «ماه برکت» برگزار شد و برندگان این قرعه‌کشی شناخته شدند.

آقای «خدایار یوسفی» برنده‌ی یک دستگاه مودم DLink، آقای «مجید نیکشاپوری» برنده‌ی یک دستگاه تبلت ILife، آقای «سید بهنام حمیدی» برنده یک دستگاه تلفن همراه Neffos، آقای «حسین سخایی» برنده یک دستگاه تلفن همراه Lenovo و آقای «میرهادی رهگشای» برنده‌ی یک دستگاه دوربین عکاسی Fuji Jx550 شدند.

لازم به یادآوری است، در طول برگزاری جشنواره‌ی «ماه برکت» تمام کاربرانی که بیش از دویست‌هزار تومان خرید کنند، در قرعه‌کشی‌های روزانه یک دستگاه مودم ۴G D-Link،  یک تبلت iLife و  یک عدد گوشی موبایل TP-Link شرکت داده می‌شوند. در این جشنواره، هر خرید دویست‌هزار تومانی یک امتیاز دارد و مجموع امتیازات در قرعه‌کشی لحاظ خواهد شد.

هم‌چنین در مدت اجرای این جشنواره، هر روز قرعه‌کشی پنج محصول برای ۵ نفر از خریداران برگزار می‌شود. این قرعه‌کشی‌ها، هفت روز پس از خرید کالا انجام می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، به ازای هر خریدی که تا پایان ایام عید سعید فطر انجام شود، یک بن ارسال رایگان کالا (برای خریدهای بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان) جهت استفاده، تا پایان سال ۱۳۹۵ ارسال می‌کند.

شما می‌توانید در طول ماه مبارک رمضان، هم‌چنان خریدهای خود را از نسخه‌ی وب دیجی‌کالا و همچنین اپلیکیشن این فروشگاه بزرگ انجام دهید و در کم‌ترین زمان ممکن، منتظر ارسال کالای خود باشید.

برگزاری مراسم قرعه‌کشی نهایی و ارسال جوایز، بعد از ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

دیجی‌کالا با تاکید بر سه اصل همیشگی خود «بررسی»، «انتخاب» و «خرید آنلاین» روزه‌داران عزیز را به این جشنواره‌ی بزرگ دعوت می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دیجی‌کالا

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه