از قسمت بعدی Man Of Steel چه خبر؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت برادران وارنر یکی از فیلم‌های سوپرمن با نام «Man Of Steel» را در سال ۲۰۱۳ روی پرده برد. در این فیلم هنری کویل به نقش آفرینی پرداخته بود اما از آن زمان تا به حال فیلم مستقل دیگری با شخصیت سوپرمن ساخته نشده مگر فیلم Batman v Superman با بازی کویل را جز فیلم‌های سوپرمن به حساب آوریم.

گرچه فعلا هم خبری از قسمت جدید Man Of Steel نیست. ظاهرا دی‌سی کامیکس برای ساخت چندین فیلم دیگر برنامه دارد. از طرفی برادران وارنر اعلام کرده که قسمت بعدی Man Of Steel را در دست ساخت قرار داده است. با این حال هواداران این فیلم نباید به این زودی‌ها منتظر آمدن قسمت جدید این فیلم و دیدن آن روی پرده سینماها باشند. همانطور که اشاره شد دی‌سی برای ساخت فیلم‌های مختلفی برنامه دارد فیلم جدید Justice League، Wonder Woman، یک فیلم از فیلم‌های Batman و The Flash and Aquaman که برنامه‌های این شرکت را تا سال ۲۰۱۸ پر کرده است.

این برنامه نشان می‌دهد تاریخ احتمالی روی پرده رفتن قسمت بعدی Man Of Steel احتمالا به سال ۲۰۱۹ یا پس از آن موکول می‌شود. حال برای پاسخ به سوال‌های دیگرمان باید بیشتر صبر کنیم؛ سوال‌هایی مثل اینکه چه کسی فیلم را خواهد ساخت؟ چه کسی فیلمنامه را می‌نویسد؟ و ستاره‌های فیلم چه کسانی خواهند بود؟

شاید تنها چیزی که از همین حالا بتوانیم احتمالش را بدهیم بازگشت هنری کویل در نقش سوپرمن است.

‌‌

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه