آیا قسمت جدید مجموعه بازی‌های Alan Wake در دست ساخت است؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که بازی Quantum Break تا مدتی دیگر توسط استودیوی «رمدی» (Remedy) راهی بازار می‌شود، این استودیوی بازی‌سازی نام تجاری Alan Wake’s Return را ثبت کرده است.

به احتمال زیاد دنباله‌ی مجموعه بازی‌های الن ویک با نام Alan Wake’s Return راهی بازار می‌شود.

تنها یک ماه تا عرضه‌ی بازی Quantum Break باقی مانده و استودیوی بازی‌سازی رمدی که ساخت این عنوان را به پایان رسانده، نام تجاری Alan Wake’s Return را ثبت کرده و به نظر می‌رسد که قصد دارد دنباله‌ی این مجموعه بازی‌ها را تولید کند.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید مایکروسافت بازی «الن ویک» (Alan Wake) را به شکل رایگان به افرادی که بازی Quantum Break را خریداری کنند، می‌دهد. بازی الن ویک که یکی از عنوان‌های انحصاری کنسول ایکس باکس ۳۶۰ بود روی کنسول ایکس باکس وان هم اجرا می‌شود. مایکروسافت چند ماه پیش ویژگی اجرای بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ را روی ایکس باکس وان راه اندازی کرد. همچنین مشخص شده که اگر این بازی را پیش خرید کنید می‌توانید DLC بازی الن ویک که Alan Wake’s American Nightmare نام داشت را هم در اختیار داشته باشید. رایگان شدن این بازی باعث می‌شود که افرادی که ایکس باکس ۳۶۰ نداشته‌اند و اکنون کنسول ایکس باکس وان را خریدرای کرده‌اند هم بتوانند این عنوان را بازی کنند و برای تجربه‌ی قسمت‌های بعدی آماده شوند.

Alan Wake Returns

ثبت نام تجاری Alan Wake’s Return

ثبت نام تجاری مربوط به بازی الن ویک و عرضه شدن رایگان نسخه‌های قبلی این مجموعه بازی‌ها، شایعه‌ی ساخته شدن قسمت جدید این مجموعه بازی‌ها را بیشتر کرده است.

در ادامه‌ی ماجرای ثبت نام تجاری Alan Wake’s Return یکی از کاربران سایت NeoGAF متوجه شده که استودیوی رمدی دامنه‌ی اینترنتی جدیدی به نام (AlanWakesReturn.com) را هم ثبت کرده است. لازم به ذکر است که استودیوی رمدی به جز بازی Alan Wake’s American Nightmare دو DLC دیگر هم برای این بازی عرضه کرده بود. در انتهای DLC دوم که The Writer‌ نام داشت، کتاب جدیدی به نام (Return) معرفی شد. به نظر می‌رسد که آلن ویک کتاب جدیدی به نام (Return) یا (بازگشت)  نوشته که ماجراهای آن در بازی جدیدی به همین نام پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

Alan Wake

بازی الن ویک

البته استودیوی بازی‌سازی رمدی قبل از ساخت بازی Quantum Break نسخه‌ی آزمایشی بازی Alan Wake 2 را هم آماده کرده بود. حتی «سیم لیک» (Sam Lake) نویسنده‌ی مجموعه بازی‌های الن ویک هم گفته بود که این استودیو همیشه به ساخت دنباله‌ی جدید فکر می‌کرده است.

به احتمال زیاد در آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی بازی آلن ویک منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلری از بازی الن ویک را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:   Digital TrendsVG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه