قسمت جدید دزدان دریایی کاراییب زودتر از موعد اکران می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود قسمت جدید دزدان درایی کاراییب تحت عنوان Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales در ابتدای تابستان سال ۱۳۹۶ در سینماها اکران شود اما این برنامه کمی جلو افتاده و می‌توانیم چند ماه زودتر قسمت جدید این سری را تماشا کنیم.

آخرین فیلمی که از این مجموعه پخش شد، On Stranger Tides نام داشت. قرار بود که قسمت بعدی در ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۶ اکران شود. اما برنامه تغییر کرده و خوشبختانه می‌توانیم چند ماه زودتر، در اردیبهشت ماه داستان Dead Men Tell No Tales را روی پرده‌ی سینما ببینیم.

شرکت دیزنی (Disney) که ساخت سری فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب را بر عهده دارد، اعلام کرده که Dead Men Tell No Tales ادامه‌ای برای ماجراهای قسمت قبل نیست و به نوعی ریبوت (Reboot) سری‌های قبل محسوب می‌شود. ریبوت به فیلمی از یک سری اطلاق می‌شود که از زاویه‌ی دید متفاوتی به اتفاق‌های قسمت‌های قبلی و بخش‌هایی از ماجراهای گذشته نگاه می‌کند.

در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دست دیزنی است و سال ۱۳۹۶ دوره‌ی خیلی شلوغی برای این شرکت خواهد بود.

در فیلم جدید همچنان «جانی دپ» (Johnny Depp) در نقش کاپیتان «جک اسپارو» (Jack Sparrow) و «جفری راش» (Geoffrey Rush) در نقش «باربوسا» (Barbosa) بازی می‌کنند و ضمنا شاهد بازگشت «ویل ترنر» (Will Turner) با بازی «اورلاندو بلوم» (Orlando Bloom) به جریان داستان هستیم. بازیگران جدیدی از جمله «خاویر باردم» (Javier Bardem) و «کایا اسکودلاریو» (Kaya Scodelario) هم به مجموعه‌ی هنرپیشه‌های این فیلم اضافه خواهند شد.

pirates-of-the-caribbian-sea---on_stranger_tides

در ضمن شرکت دیزنی در ادامه‌ی خبرهایش در مورد تغییر برنامه‌ی اکران‌ها اعلام کرده که باید برای تماشای قسمت هشتم جنگ ستارگان تا ۲۵ آذر ۱۳۹۶ صبر کنیم. اکران فیلم ریبوت اسپایدر-من (Spider-man) هم در جای قبلی دزدان دریایی کاراییب نشسته؛ یعنی ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۶.

در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دست دیزنی است و سال ۱۳۹۶ دوره‌ی خیلی شلوغی برای این شرکت خواهد بود. تمام فیلم‌هایی که نام برده شد به کنار، بازسازی جومانجی (Jumanji)، قسمت دوم محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و فیلم Thor: Ragnarok نیز همگی قرار است در همین سال ۱۳۹۶ نمایش داده شوند.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. خخخخ

    احتمالا یه نقش توی آب بهش دادن تا بتونه به طور کامل هنرنمایی کنه!!!خخخخخ

  2. میلاد

    خانوم گلشیفته فراهانی هم در نقش حیفا منی در این فیلم حضور دارند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه