قسمت سوم محافظان کهکشان در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود

۲۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
محافظان کهکشان ۲

شرکت فیلم‌سازی مارول عادت دارد برنامه‌ای بلند و بالا برای فیلم‌های خود تنظیم و آن‌ها را به بهترین شکل اجرا کند. به همین دلیل هم تاریخ اکران فیلم‌های Marvel Studios سال‌ها پیش از اکران، اعلام می‌شوند. با این حال، قرار است داستان فیلم‌های فعلی مارول با قسمت چهارم فیلم «انتقام‌جویان» یا همان The Avengers به پایان برسد. فیلم Avengers 4 در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود و قصه‌ی شخصیت‌های فعلی مارول را تمام می‌کند. می‌دانیم که در سال ۲۰۱۹ قرار است دنباله‌ی فیلم «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) اکران شود، ولی اطلاعات دیگری از فیلم‌های آینده‌ی مارول در اختیار نداشتیم.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است شخصیت‌های جدیدی را معرفی کند.

خبر جدیدی منتشر شده است که از تاریخ اکران قسمت بعدی «محافظان کهکشان» می‌گوید. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

این خبر را «جیمز گان» (James Gunn)، کارگردان این سه گانه، شخصا اعلام کرده است.

جیمز گان پیش از اکران قسمت دوم محافظان کهکشان گفته بود: «سه‌گانه‌ها در هالیوود معمولا پایان خوبی ندارند. من نمی‌خواهم مثل بقیه تبدیل به آن شخصی شوم که طوری برخورد می‌کند که انگار قسمت سوم سه‌گانه‌اش وجود ندارد. به خاطر پول این کار را نمی‌کنم، و نه به خاطر اینکه طرفداران می‌خواهند برگردم. به خاطر این قسمت سوم را می‌سازم، چون باید این کار را بکنم. شخصا قسمت سوم محافظان کهکشان را می‌نویسم و کارگردانی می‌کنم.»

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است شخصیت‌های جدیدی را معرفی کند.

پیشنهاد می‌کنیم فعلا اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را ببینید.

منبع: GameSpot

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه