قهرمانان مارول و کپ‌کام به جان هم می‌افتند؛ Marvel vs. Capcom جدید معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که چند روز پیش در قالب شایعه‌ای شنیدیم، شرکت بازی‌سازی کپ‌کام ساخت قسمت بعدی از مجموعه بازی‌های «مارول در مقابل کپ‌کام» را تایید کرده است. شماره‌ی چهارم Marvel vs. Capcom قرار است سال آینده روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود و «بی‌کران» (Infinite) نام گرفته است.

شماره‌ی چهارم Marvel vs. Capcom قرار است سال آینده روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

قرار است در کنار بخش‌های معمول آرکید، تمرینی و چالشی، یک بخش بزرگ داستانی هم در بازی وجود داشته باشد. بخش داستانی Marvel vs. Capcom: Infinite، شخصیت‌های کپ‌کام و مارول را برای برتری در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. یک ضدقهرمان جدید هم برای بازی انتخاب شده است.

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، بازی روی سنگ‌های Infinity Stone تمرکز دارد؛ سنگ‌هایی که قدرتمندترین آیتم‌های دنیای مارول هستند. می‌توانید قبل از هر مبارزه، یک سنگ Infinity برای خودتان انتخاب کنید. هر سنگ، قدرت‌های شخصیت شما را تغییر می‌دهد.

بازی قرار است بخش‌های آنلاین مختلفی هم داشته باشد. رنکینگ‌های جهانی و لابی‌های بزرگ، بخش آنلاین بازی را تشکیل می‌دهند. بازی هم‌چنین یک بخش Spectator دارد که توسط آن، می‌توانید بازی‌هایی که در حال انجام است را تماشا کنید.

برخلاف قسمت قبلی بازی که توسط موتورپایه‌ی خود کپ‌کام یعنی MT Framework ساخته شده بود، Marvel vs. Capcom: Infinite با موتورپایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر رونمایی بازی و هم‌چنین تریلر روند بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را ببینید. این بازی در پایان سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar iman

    بازیش تقریبا شبیه street fighter که از نظر من خیلی لوسه بازی مبارزه ای فقط mortal kombat

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه