[MWC 2016] قیمت هدست واقعیت مجازی HTC Vive مشخص شد

۳ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC‌ در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2016 قیمت هدست واقعیت مجازی Vive را اعلام کرد. این هدست واقعیت مجازی با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

شرکت HTC که این هدست واقعیت مجازی را با همکاری شرکت «والو» (Valve) ساخته، این محصول را با دو کنترلر که برای هر کدام از دست‌ها طراحی شده‌اند راهی بازار خواهد کرد. هر کدام از این کنترلرها موقعیت کاربر در محیطی که قرار گرفته‌اند را شناسایی می‌کنند و تغییرات حرکتی کاربران را به بازی‌ها و برنامه‌های مختلف انتقال خواهند داد.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive به همراه دو بازی به نام‌های Job Simulator و Fantastic Contraption در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پیش فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود و از اواسط فروردین ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که هدست واقعیت مجازی Oculus Rift هم با قیمت ۵۹۹ دلار پیش فروش می‌شود. باید ببینیم رقابت این محصولات به چه صورت ادامه پیدا می‌کند. آیا قیمت بالای HTC Vive باعث محبوبیت بیشتر Oculus Rift می‌شود؟

شرکت سونی هم قصد دارد هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را برای کنسول پلی‌استیشن۴ راهی بازار کند که هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

HTC Vive

هدست واقعیت مجازی HTC Vive

‌‌‌

رقابت به وجود آمده میان هدست‌های واقعیت مجازی باعث شده که در سال ۲۰۱۶ شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی در این حوزه باشیم. شرکت سونی می‌تواند با در نظر گرفتن قیمت پایین‌تر برای محصول خودش، نظر بازی‌کننده‌ها و علاقه‌مندان به این محصولات را به سمت خودش جلب کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مجتبی علیمی

    استیم کلی از این هدستو فروخته.چند روز دیگه اینترنشنال دوتادو رو اونوریا قراره با vr واچ کنن.تا کی قراره فقط این متنارو بخونیم .همه چیز وقتی کهنه شد باید به ما برسه….اونوقتم باز باید صد برابره قیمت اصلیشو پرداخت کنیم

    1. Avatar آریا

      نگو که زخم دلمو تازه کردی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه