قیمت پژو ۳۰۱ اعلام شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس اطلاعات به دست آمده، پژو ۳۰۱ احتمالا با قیمت ۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که اواخر سال ۹۴، قیمت پژو ۳۰۱ حدود ۵۸ میلیون تومان اعلام شده بود و امروز خبر از اختلاف قیمت ۳۶ میلیون تومانی این خودرو به گوش می‌رسد!

طی تماسی که با ایکاپ و بعضی از نمایندگی‌های این شرکت داشتیم، درمورد زمان قطعی فروش این خودرو اطلاعی نداشتند. رسانه رسمی ایران‌خودرو یعنی ایکوپرس و خبرگزاری‌های رسمی هم هنوز در مورد انتشار خبر قیمت و زمان عرضه‌ی این اتومبیل واکنشی نشان نداده‌اند.

پژو ۳۰۱ یک اتومبیل اقتصادی در کلاس سدان است. متاسفانه مدل ۲۰۱۶ این خودرو قرار است به بازار ایران عرضه شود که به عنوان اتاق قبل فیس‌لیفت و قدیمی پژو ۳۰۱ شناخته می‌شود. این در حالی‌ است که انتظار داشتیم مدل ۲۰۱۷ روز جهان به بازار عرضه شود. مدل ۲۰۱۶ این خودرو حدود ۱۴ هزار دلار در بازار خارج قیمت دارد که با حساب و کتاب به قیمت حدودی ۵۰ میلیون تومانی می‌رسیم. اما اختلاف قیمت این خودرو حدود دو برابر نمونه‌ای است که به بازار ایران عرضه می‌شود.

این خودرو احتمالا در مدل ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با توان ۱۱۴ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون‌متر عرضه می‌شود. یک گیربکس خودکار ۶ سرعته این سدان فرانسوی را همراهی می‌کند. این مدل شتاب صفر تا صد حدودی ۱۱ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است.

نظر شما در مورد عرضه‌ی پژو ۳۰۱ مدل ۲۰۱۶ با قیمت حدود ۹۵ میلیون تومان چیست؟

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۹ دیدگاه
  1. Avatar mohamad1319382

    با سلام و خسته نباشید. نظر به اینکه در مدت کوتاهی قیمت این خودرو را ۳۶ میلیون تومان افزایش داده اید تشکر و قدردانی میشود!!!مدیران محترم ایرانخودرو تا ورود این خودرو میتواند چند تا ۳۶ میلیون دیگر هم به ان اضافه کنند چون این خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان هم جا دارد!!!
    تقدیر و تشکر از مدیران محترم و عزیز ایرانخودرو که به فکر جیب مردم هستند…

  2. Avatar پویا

    اینکه این خودرو خارجی است و جدید دلیل نیست که حتما خوب باشد و به جرات می توان گفت اصلا و ابدا خوب نیست دنا با موتور ef7 با قدرت ۱۱۴ اسب بخار و مصرف مشابه خیلی به صرفه تر است حتی می توان همین قدرت و مصرف را در سمند lx هم داشت که ثلث این خودرو قیمت دارد
    مگر این خودرو چه دارد که حتی قیمت ۵۸ میلیون آن را توجیه کند تازه قیمت جدید که شده بیش از ۹۰ میلیون

  3. Avatar فرید

    من دوساله یه پراید ۱۱۱ خریدم.
    یعنی هنوز دوسال نشده فنرهاش خراب شده..لاستیک ها که نو به نو عوض کردم..صدای بلبرینگ کلاجش میاد..دیسک صفحه خرابه..ترمز آ بی اس رو بعد از اینکه تو دست انداز نمیگرفت قطع کردم..پمپ های در دوتاشون رو عوض کردم..باطری تر داشت که اونم عوض کردم..ضبط هم که خودم انداختم…دزدگیر و کف هم خریدم براش..

    یعنی نمیدونم صدام رو به گوش کی برسونم که ما تولید ملی نمیخاییم…
    به خدا ۹۰ تا سرعت بری همه جاش صدا میده..
    این قارقارک رو ۲۰ میلیون میفروشن..
    بعد میگن علت تصادفات خطای انسانیه..
    والا پراید قویترین اسلحه دنیاست..

    اونوقت ماشین ده سال کارکرده خارجی شرف داره به این قارقارک های ایرانی

  4. Avatar صادق

    این خودرو کاملا وارداتیه، ایرانخودرو کاری نکرده فقط واردش کرده پول گمرکشو داده . ولی مثل اینکه قرار در آینده مدل ۲۰۱۷ رو تولید کنه.دگ ببینیم چی میشه. ولی با این قیمت تو این سگمنت موفقیتش بسیار سخته . انتخابهای دیگه ای هس مثن سراتو ۲۰۰۰

  5. Avatar علیرضا علیخانی

    قیمتش خیلی بالاس نسبت به اپشن و قدرت موتور، حداقل اگر نیو فیس رو ارائه میدادن بهتر بود … به نظر من اضافه قیمت سی درصدی فقط بخاطر بازار رقابت و اینه که بازار خودرو های چینی از به رکود میل نکنه، چون قیمت خودروهای چینی بین ۵۰تا ۷۰میلیون میباشد ????

  6. Avatar علیرضا علیخانی

    قیمتش خیلی بالاس نسبت به اپشن و قدرت موتور، حداقل اگر نیو فیس رو ارائه میدادن بهتر بود … به نظر من اضافه قیمت سی درصدی فقط بخاطر بازار رقابت و اینه که بازار خودرو های چینی از به رکود میل نکنه، چون قیمت خودروهای چینی بین ۵۰تا ۷۰میلیون میباشد ????

  7. Avatar رسول

    اونی که این رو میخره لیاقتش بیشتر از این نیست،ماکسیما مدل ۹۰ میشه خرید با این پول،ایرانی اشغال ایرانی بخر بی لیاقت

  8. Avatar عادل

    خیلی خوب و مناسبه!
    ملت شریف همیشه در صحنه حتماً استقبال چشمگیری خواهند کرد…!

  9. Avatar احسان

    والا نظر خاصی ندارم
    دو برابر قیمت واقعی، مدل ۲۰۱۶، مصرف ۷.۳ با موتور ۱.۶ اونم از یه شرکت فرانسوی دوست و یار قدیمی!
    حرف خاص نمی مونه برای گفتن….

  10. Avatar سهراب

    با این قیمت اصلا ارزش خرید ندارد

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه