لندروور و بولیت گوشی هوشمند می‌سازند

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های مقاومی مثل «کاترپیلار» (Caterpillar) به خاطر کارایی و مقاومت بالا، طرفداران خودشان را دارند. البته برندهای زیادی تولیدکننده‌ی این گوشی‌ها نیستند. شرکت خودروسازی «لندروور» (Land Rover) که تا پیش از این چهار گوشی هوشمند ساخته است، ثابت کرده که در صنعت خودروسازی بهتر از تکنولوژی گوشی‌های هوشمند عمل کرده است. شاید همکاری جدید این شرکت با گروه تکنولوژی «بولیت» (Bullitt) این شرایط را بهبود بخشد. لندروور و شرکت انگلیسی بولیت که تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی است، به گفته‌ی خودشان سعی دارند در راستای ساخت گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی اقداماتی پیشگامانه در پیش بگیرند. تا کنون نمونه‌کارهای بولیت را در طراحی محصولات مشتریانی مثل گوشی‌های هوشند کاترپیلار و کوداک دیده‌ایم. این شرکت گوشی‌ها و لوازم جانبی را به سبک سنتی طراحی می‌کند.

لندروور-

شرکت لندروور برای ساخت گوشی هوشمند پیش از این با شرکت فناوری «سونیم» (Sonim) همکاری می‌کرده. نتیجه‌ی این همکاری گوشی‌هایی مقاوم به سبک گوشی‌های کاترپیلار بوده. این تولیدکننده‌ی وسایل نقلیه و شرکت بولیت در همان مسیر به راه خود ادامه می‌دهند و گجت‌های آینده‌شان را به عنوان “سبک زندگی فعال، برای کسانی که دوست دارند چالش‌های جدیدی را آزمایش کنند” معرفی کرده‌اند. یک تیم طراحی و مهندسی از عملیات ویژه‌ی لندروور جگوار (Jaguar Land Rover Special Operations) برای این پروژه انتصاب می‌شود. به نظر می‌رسد لندروور می‌خواهد این گوشی طوری طراحی شود که تمثالی از خودروهای این شرکت اعم از موتور را به نمایش بگذارد.

گوشی‌های قبلی این شرکت چیزی بیشتر از همان گوشی‌های سونیم با برند لندروور را ارائه نمی‌داد. طرفداران این گوشی‌ها امیدوارند گوشی جدید لندروور با همان استقامت اما اصلاح شده باشد.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه