آیا لنوو بخش تولید کامپیوتر فوجیتسو را می‌خرد؟

۱۷ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد بخش تولید کامپیوتر شرکت فوجیتسو را خریداری کند. شرکت چینی لنوو که در چند سال گذشته خودش را به یکی از نام‌های بزرگ صنعت تولید کامپیوترهای شخصی تبدیل کرده، می‌خواهد با خرید شرکت فوجیتسو سهم خودش از بازار کامپیوترها را بیشتر کند. البته این خبر هنوز تایید نشده و باید منتظر اعلامیه‌ی رسمی یکی از این دو شرکت باشیم.

لنوو طرح پیشنهادی برای خرید بخش کامپیوتر فوجیتسو را ارایه کرده است.

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Nikkei دو شرکت لنوو و فوجیتسو صحبت‌‌های اولیه در زمینه‌ی این اقدام را شروع کرده‌اند. حتی مشخص شده که روند مذاکره‌ها به گونه‌ای است که نتیجه‌ی آن تا آخر ماه اکتبر (اواسط آبان ماه) مشخص خواهد شد. حتی مشخص شده که طرح پیشنهادی لنوو برای خرید بخش کامپیوتر فوجیتسو هم آماده شده است. در این طرح پیشنهادی گفته شده که بیش از ۲۰۰۰ کارمند بخش کامپیوتر فوجیتسو به لنوو منتقل خواهند شد.

سال گذشته سه شرکت فوجیتسو، وایو و توشیبا می‌خواستند بخش تولید کامپیوترهایشان را با یکدیگر ترکیب کنند که این اتفاق رخ نداد و اکنون شرکت فوجیتسو به دنبال یک راه دیگر است؛ راهی که به نظر می‌رسد لنوو آن را پیشنهاد کرده است.

احتمالا در آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی این موضوع منتشر خواهد شد.

منبع: nikkei

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Alireza.A

    موتورولا رو داره نابود می کنه, و حالا میره به سمت نابود کردن یک شرکت دیگه (فوجیتسو). چه می کنه این لنوو!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه