لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. محصولی که با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی دارد. همچنین مشخص شده که این تبلت جدید شرکت لنوو از قلم مخصوص هم بهره می‌برد و با پردازنده‌های شرکت اینتل عرضه می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده تبلت Miix 520 یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و در مدل‌های مختلف با سخت افزار متفاوت راهی بازار می‌شود. یک مدل از تراشه‌ی Core i3-6006U و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد و مدل بعدی هم از پردازنده‌ی Core i7-7500U با ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین می‌توان این تبلت‌ها را با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت خریداری کرد.  حتی مشخص شده که این تراشه‌ها با معماری Kaby Lake ساخته شده‌اند.

در ادامه‌ی اطلاعات گفته شده که این تبلت دوربین دوتایی خواهد داشت. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که برای نشان دادن مضامین واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شده که این تبلت یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم دارد.

بلندگوهای استریو روی این محصول قرار گرفته  و سه عدد پورت USB‌ هم در اطراف آن دیده می‌شود. یک پورت USB 3.0 Type-A و دو عدد پورت USB 3.1 Type-C هم روی آن دیده می‌شود. گفته شده که باتری آن هم تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. در اطلاعات لو رفته گفته شده که این تبلت فن ندارد و لنوو برای خنک کردن آن از سیستم بدون فن استفاده کرده است که در آن لوله مسی استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد که بدنه‌ی این محصول از ترکیب آلومینیوم و منیزیوم ساخته شده است. حتی گفته شده که ضخامت این محصول تنها ۹ میلی‌متر خواهد بود.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این تبلت مشخص نشده؛ اما به‌ احتمال زیاد به‌زودی راهی بازار می‌شود.

منبع: Digitaltrends

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امید

    جون مادرت دیجی بیار این تبلت رو

  2. Avatar حمیدرضا بمانی کافی آباد

    خیلی خبر خوبیه!
    رقابت هرچه بیشتر به نفع مشتری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه