لنوو گوشی‌های تانگو‌ی بیشتری می‌سازد

۲۸ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو همین چند وقت پیش گوشی‌ Phab 2 Pro‌ را با تکنولوژی «تانگو» (Tango) گوگل راهی بازار کرد. حالا این شرکت گفته که قصد دارد گوشی‌های بیشتری با این ویژگی راهی بازار کند. تکنولوژی تانگوی گوگل یک نوع ویژگی واقعیت افزوده به حساب می‌آید که می‌توان از آن در بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرد.

کاملا مشخص است که لنوو درباره‌ی این تکنولوژی بسیار هیجان‌زده شده و قصد دارد با همکاری گوگل تعداد گوشی‌های بیشتری هم بسازد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت ایسوس گفته که قصد دارد از همین تکنولوژی واقعیت افزوده در محصولات خودش استفاده کند و به همین دلیل لنوو هم تصمیم گرفته جایگاه خودش در این حوزه را مستحکم‌تر کند. گفته شده که این گوشی در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شود.

lenovo_phab_2_1

گوشی Phab 2 Pro توانایی نفشه‌برداری سه بعدی از محیط هم داشت که می‌توانست مضامین واقعیت افزوده را در همین قالب به کاربران نشان دهد.  البته این گوشی‌ها قیمت خیلی گرانی هم نداشتند و کمتر از ۵۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند. اولین نسل از گوشی‌های تانگو با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ و چهار گیگابایت رم راهی بازار شده بود. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کرد و باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت.

منبع: androidauthority

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه