درباره لپ‌تاپ‌های جدید Dell چه می‌دانیم؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت Dell در نمایشگاه CES امسال چندین لپ‌تاپ جدید معرفی کرده است. یکی از این مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های Inspiron 7000 این شرکت هستند که مخصوص گیمینگ و در اندازه‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی معرفی شده‌اند. یکی از مدل‌های دیگری که در این نمایشگاه معرفی شده هم لپ‌تاپ Latitude 5825 است؛ یک لپ‌تاپ هیبریدی.

بین دو مدل لپ‌تاپ‌های Inspiron 7000، مدل ۱۵ اینچی جذاب‌تر است و مدل ۱۴ اینچی از نظر قیمتی به‌صرفه‌تر. هر دوی این مدل‌ها را می‌توان با پردازنده Core i7-7700HQ سفارش داد (پردازنده ۴ هسته‌ای با بیشینه فرکانس ۳.۸ گیگاهرتز و ۶ مگابایت کش). RAM این لپ‌تاپ هم بین ۴ گیگابایت تا ۳۲ گیگابایت متغیر است. کارت گرافیکی مدل ۱۴ اینچی GeForce GTX 1050 است در حالی که مدل ۱۵ اینچی را می‌توان با کارت GTX 1050 Ti هم تهیه کرد.

مدل ۱۴ اینچی یک نمایشگر LCD با کیفیت ۱۰۸۰p دارد در حالی که مدل ۱۵ اینچی را می‌توان با LCD دارای پنل IPS و رزولوشن ۴K تهیه کرد. IPS LCD در قیاس با LCD رنگ و زاویه دید بهتری فراهم می‌کند.

تفاوت باتری میان این دو مدل از لپ‌تاپ‌های Dell تفاوت قابل توجهی است. مدل ۱۴ اینچی باتری ۵۶ وات‌ساعتی دارد در حالی که مدل ۱۵ اینچی دارای باتری ۷۴ وات‌ساعتی است. مدل ۱۴ اینچی یک حافظه SSD به میزان ۱۲۸ گیگابایت و حافظه HDD 500 گیگابایتی دارد. این در حالی است که مدل ۱۵ اینچی ۲۵۶ گیگ حافظه SSD و ۱ ترابایت حافظه HDD دارد. این لپ‌تاپ‌ها خیلی باریک طراحی نشده‌اند بنابراین جای کافی برای انواع درگاه‌ها دارند. درگاه‌های HDMI 2.0، USB 3.0 و هدفون و میکروفون نمونه‌هایی از این درگاه‌ها هستند. نهایتا باید اشاره کرد که شرکت Dell هنوز قیمت این لپ‌تاپ‌ها را عنوان نکرده است.

البته همانطور که اشاره شد لپ‌تاپ‌هایی که این شرکت در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرده محدود به دو مدل Inspiron 7000 نیستند. یکی از مدل‌های دیگری که در این نمایشگاه معرفی شده لپ‌تاپ هیبریدی Latitude 5825 است.

دستگاه‌های هیبریدی این روزها طرفداران زیادی دارند. Dell هم یک مدل جدید از این لپ‌تاپ‌ها ارائه کرده که اگر طرفدار سری Latitude باشید (که بیشتر برای استفاده در حوزه کسب و کار مناسب است) برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

Dell-Latitude-5285-768x432

این مدل برخی ویژگی‌های امنیتی خاص دارد، ویژگی‌هایی مانند کارت‌خوان کارت‌های هوشمند، حسگر اثرانگشت و برخی از نرم‌افزارهای خاص امنیتی و مدیریتی که شرکت Dell بر روی این مدل ارائه کرده است. این مدل ۱۲.۳ اینچی است و صفحه‌نمایش لمسی آن کیفیت FHD دارد. در این لپ‌تاپ یک پردازنده مرکزی نسل هفتمی با پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 620 به کار رفته است. می‌توان این مدل را می‌توان با حافظه SSD متفاوت از ۲۵۶ گیگ تا ۱ ترابایت خریداری کرد. سیستم عامل Latitude 5825 ویندوز ۱۰ است و متاسفانه هنوز قیمت این مدل هم مشخص نیست.

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    لپتاپ های دل از هر نظر فوق‌العاده ان… من یک لپتاپ دل تو خونه دارم مال ۱۲ سال پیشه هنوز عین تراکتور کار میکنه. اون وقت این N551 من هر روز اذیتم میکنه…

    متاسفانه تو ایران دل خوب وارد نمیشه یا اونایی هم که وارد میشن با کانفیگ های واقعا بیخودی هستن…. دنبال این ام یکی رو پیدا کنم برام از خارج سفارشی از خود دل بیاره…. بدونم تا عمر داره هم جواب میده

    1. Avatar مهرشاد

      سلام دوست عزیز شما می تواند از سایت های وارد کننده مثل چارسوق یا از نمایندگی های دل مثل کندل سفارش خودتون رو بدید و لبتاپ اصل بگیرید با تشکر از دیجیکالا و محصولات خوبش

  2. Avatar نیما

    سلام دیجی جان من خیلی هیجان زده ام کلی منتظر موندم تا لپتاپ با گرافیک ۱۰۵۰ گیرم بیاد . ایا مدل ۱۴ اینچی همین لپتاپ دل رو میارید تو سایت؟ و لپتاپ acer vx 15 رو هم بیارین مدل ۷۳۰۰hq که بتونیم با توجه به بودجه ای که داریم از شما بخریم چشم از سایتتون برنمیدارم تا ببینم کی میارین این لپتاپای بی نظیر و مقرون به صرفه رو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه