لپ‌تاپ جدید شیائومی در راه است

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حضور شیائومی در بازار لپ‌تاپ‌ها چندان پررنگ نیست، اما این شرکت چند محصول خوب را راهی بازار کرده است. محصولاتی که با توجه به قیمت امکانات بسیار خوبی دارند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت چینی قصد دارد یک لپ‌تاپ دیگر راهی بازار کند. لپ‌تاپی که نسل دوم Mi Notebook Air سال گذشته به حساب می‌آید.

در اطلاعات جدید گفته شده که لپ‌تاپ جدید از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند و در شهریور ماه راهی بازار خواهد شد. حتی مشخص شده که این محصول از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی بهره می‌برد، اما در ابعاد یک محصول ۱۲.۵ اینچی ساخته شده است. به همین دلیل حمل و نقل آن راحت‌تر از گذشته خواهد بود.

مدل جدید لپ‌تاپ شیائومی به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده که این سنسور روی ترک‌پد قرار گرفته است. در مدل جدید از نسل هفتم تراشه‌های Corei5-7200U استفاده شده که حداکثر فرکانس آن به ۳.۱ گیگاهرتز می‌رسد. همچنین از کارت گرافیکی GTX 940MX روی این محصول استفاده شده که اگر کاربران بخواهند می‌توان آن را به مدل GeForce MX150 ارتقا داد.

در ادامه مشخص شده که Mi Notebook Air جدید ۸ گیگابایت رم دارد و می‌توانید آن را در مدل‌هایی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD خریداری کنید. بلوتوث، USB Type-C، USB 3 و پورت HDMI هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. لپ‌تاپ جدید شائومی تنها ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد و جنس بدنه‌ آن هم از آلومینیوم خواهد بود.

 

منبع: gizmochina

‌‌‌‌‌
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه