گوگل برای ساخت پردیس جدیدش از لینکدین زمین گرفت

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل، برای اینکه بتواند پردیس بزرگ خودش را بسازد، یک قطعه‌‌ی زمین ۳.۵ میلیون فوتی (۳۲۵ هزار متر مربع) را از شرکت لینکدین خریداری کرده است. این زمین بزرگ، حتی ساختمان‌ها و دفترهایی را هم در خوش جای داده است. گوگل برای خرید این قطعه زمین که در کالیفرنیا قرار دارد، حتی یک دلار هم به لینکدین پرداخت نکرده و خرید زمین در قالب یک تبادل انجام شده است.

گوگل در حال حاضر می‌تواند روی همان زمینی که کار کرده بود، ساخت و ساز را شروع کند.

دو نفر از بزرگ‌ترین چهره‌های معماری یعنی Bjarke Ingels و Thomas Heatherwick پردیس بزرگ گوگل را طراحی کرده‌اند. گوگل این پروژه را سال گذشته طراحی و رونمایی کرد و تحلیل‌گران از آن به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ی گوگل در چند سال اخیر یاد کردند.

با این حال، شورای شهر Mountain View کالیفرنیا، قطعه زمینی که گوگل قصد دریافت آن را داشت، به لینکدین واگذار کرد. گوگل هم برای اینکه این زمین را دوباره به دست بیاورد، با لینکدین وارد مذاکره شده بود. گوگل در حال حاضر می‌تواند روی همان زمینی که کار کرده بود، ساخت و ساز را شروع کند.

البته شرکت لینکدین هم برای این زمین برنامه‌هایی داشت، اما یکی از مسوولان این شرکت اخیرا گفته بود که اجرا کردن آن برنامه‌ها نه تنها شرکت‌شان را به دو بخش تقسیم می‌کرد، بلکه اجرا کردن آن‌ها مدت‌ها طول می‌کشید.

شرکت‌های مختلفی مثل فیس‌بوک، اپل یا آمازون تصمیم گرفته‌اند پردیس‌های بزرگی برای خودشان بسازند و تمام بخش‌های شرکت‌شان را به آنجا انتقال دهند.

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. BEHZAD

    شرکت‌های متخلفی مثل فیس‌بوک، اپل یا آمازون تصمیم گرفته‌اند پردیس‌های بزرگی برای خودشان بسازند و تمام بخش‌های شرکت‌شان را به آنجا انتقال دهند.

    مختلف یا متخلف ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه