مار جدید نوکیا ۳۳۱۰ فرق‌هایی با نسخه‌ی اصلی دارد

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک اتفاق جالب طی کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017)، نمایشی نوکیا از یک ۳۳۱۰ جدید بود؛ مدل ۲۰۱۷ از یک موبایل کلاسیک که می‌گوید قدیمی‌ها هنوز قابل احترامند. این گوشی مثل مدل اصلی بسیار ساده است و تنها تعدادی از امکانات کاربردی ‌مثل ماشین حساب، چراغ قوه، پخش کننده‌ی چند رسانه‌ای و دوربین به قابلیت های اصلی تماس و پیام رسانی اضافه شده است؛ و البته اسنیک یا همان مار (Snake) هم روی این گوشی نصب است.

نسخه‌ی جدید از بازی مار را شرکت بازی‌سازی Gameloft ساخته است.

این بازی نوستالژیک نوکیا یکی از اتفاقات پررنگ و جذاب کنگره‌ی جهانی موبایل بود. طی این مراسم جمعیت زیادی از افراد مختلف و خبرنگاران می‌خواستند این گوشی قدیمی-جدید را در دست بگیرند و مار بازی کنند.

قبل از هر چیز باید بگوییم که این بازی، تفاوت‌هایی با نسخه‌ی اصلی دارد. این نسخه‌ی جدید از بازی مار را شرکت بازی‌سازی Gameloft ساخته است؛ یک مار چاق تر و رنگی که زیاد شبیه قبل نیست. احتمالا مار گوشی‌های نوکیای قدیمی را به ‌یاد دارید. آن‌ها نود درجه‌ای می‌چرخیدند، نقطه‌ها را می‌خوردند و بلند و بلندتر می‌شدند. این نسخه‌ی جدید بازی حاصل مداخله‌ای مدرن در یک بازی کلاسیک است. هدف ساخت ۳۳۱۰ بازگشت به زندگی ساده و دوری از دنیای پیچیده‌ی مدرن است و نسخه‌ی جدید اسنیک هم این هدف را دنبال می‌کند. با این‌حال این بازی همچنان لذت بخش است.

SnakeNokia3310

در نسخه‌ی جدید بازی مار مراحل به خاطر سخت شدن‌شان طولانی‌تر شده‌اند. از وجود بمب، دیوارهای متحرک و موانع دیگری که باید از آن‌ها اجتناب کنید گرفته، تا «کند-کننده» که شما را می‌بًرد و باعث می‌شود سرعت مار کم شود و راحت‌تر نقطه‌ها را شکار کنید. بلندتر شدن و بیشتر شدن سرعت مار بازی را سخت و سخت‌تر می‌کند و این چالش بزرگ بازی است. شاید پیام بازی این است که «خودتان را ببرید تا زنده بمانید.»

از شوخی گذشته، این باز‌ی قدیمی با وجود تغییراتی که کرده، بدون شک با خاطره‌سازی برای نسل جوان، از جذابیت‌های گوشی‌ نوکیا ۳۳۱۰ است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه