[ویدیو] مانورهای نمایشی بوئینگ ۹-۷۸۷ دریم‌لاینر را تماشا کنید

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بوئینگ علاقه‌ی زیادی دارد که مانورهای هوایی هواپیماهایش را به رخ بکشد و تاکنون حتما بارها چنین پروازهای نمایشی را دیده‌ایم. اما با این حال، هنوز تماشای این نمایش‌ها چندان خالی از لطف نیست. اخیرا این شرکت هواپیمای جت مسافربری ۷۸۷-۹ دریم‌لاینر را به نمایش گذاشته است.

این هواپیما با ۶۲ متر طول، جدیدترین و بزرگ‌ترین نسخه‌ی دریم‌لاینر تاکنون است و جزو پیشرفته‌ترین جت‌های مسافربری به حساب می‌آید. بوئینگ در ساخت ۷۸۷-۹ دریم‌لاینر از فیبر کربن استفاده کرده تا هواپیماهایی سبک‌تر و قدرتمندتر بسازد که با ویژگی‌هایی مثل پنجره‌های بزرگ، سیستم کنترلی کامپیوتری و نمایشگرهایی بالای سر خلبانان همراه است.

این پرواز آزمایشی در واشنگتن به کاپیتان فرصت داد تا برای دموی فنی این هواپیما در نمایشگاه هوایی بین‌المللی که هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد، آماده شود. آنها مهارت‌های هواپیما را برای عموم و خریداران احتمالی به نمایش خواهند گذاشت. تاکنون ۳۸ مشتری برای ۷۸۷-۹ دریم‌لاینر ۵۷۱ سفارش ثبت کرده‌اند.

تیم‌های عملیات پرواز و آزمایش و ارزیابی پرواز شیرین‌کاری‌های این هواپیما را نظارت می‌کنند. این حرکت‌ها صرفا نمایشی از کارهایی است که این هواپیما در صورت نیاز می‌تواند انجام دهد.

منبع: Wired

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Amirhossein

    حیف که ایران تو لیست خریدش دریم لاینر نداره 🙁
    به جاش A350 میخوان بخرن >_< ایرباس اگه هواپیما بود بهش باس نمیگفتن بوئینگ ام ارزوست <3

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه