مانیتور جدید BenQ گیمرهای حرفه‌ای را هدف قرار داده است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گیمرهای حرفه‌ای همیشه حاضر هستند که برای به دست آوردن تجربه‌ی بهتر پول بیشتری پرداخت کنند. این موضوع در افرادی که با PC بازی می‌کنند، بیشتر دیده می‌شود. PC گیمرها همیشه دوست دارند به‌روزترین سخت افزارها را داشته باشند تا بتوانند نهایت کیفیت بازی مورد علاقه‌ی خودشان را ببینند. حالا این موضوع به نمایشگرها هم انتقال یافته است. شرکت‌های مختلف سعی کنند مانیتورهایی تولید کنند که بتوانند نهایت کیفیت را در اختیار گیمرها قرار دهند. حالا شرکت BenQ مانیتوری ساخته که برای گیمرها  و مخصوصا افرادی که به انجام بازی‌های e-Sport مشغول هستند، مناسب خواهد بود.

XL2540-3

مانیتور جدید BenQ با نام Zowie XL2540 راهی بازار می‌شود و نرخ به‌روزرسانی تصویر آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. نرخ به‌روزرسانی صفحه در بازی‌های e-Sport نقش مهمی ایفا می‌کند و باید سرعت آن بالا باشد. در این حالت تصاویر به سرعت تغییر می‌کنند و کاربران تاخیر بسیاری کمی را مشاهده خواهند کرد.

در حالی که سایر مانیتورهای مخصوص بازی با کیفیت ۲K یا ۴K ساخته می‌شوند این محصول شرکت BenQ با کیفیت Full HD ساخته شده است. البته این کیفیت برای اجرای بازی‌های e-Sport بسیار مناسب خواهد بود.

مانیتور Zowie XL2540 به پورت HDMI، Display Port و چهار عدد پورت USB مجهز شده است. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده و نمی‌دانیم کی راهی بازار می‌شود.

منبع: BenQ

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ami

    نگفتین چند اینچه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه